Diamant

Sinteza săptămânii 13 – 17 octombrie

TNT Express îşi lansează o nouă identitate de brand, ocazie cu care noii clienţi TNT pot testa serviciile expediind GRATUIT un transport de până la 100 de kg, în 24 de țări din Europa, folosind reţeaua rutieră TNT.

Retail

Kaufland-Oradea3Kaufland a deschis la Oradea cel de-al 3-lea magazin din acest oraş şi cel de-al 97-lea al reţelei din România. Următoarele magazine se vor deschide după cum urmează: Kaufland Olteniţei din Bucureşti se va inaugura la finalul lunii octombrie 2014, iar Kaufland Dr Taberii din Bucureşti, situat pe strada 1 Mai, se va inaugura în prima parte a lunii noiembrie.

Hipermarketul online www.Carrefour-Online.ro intră în cea mai mare rețea de marketing afiliat din România utilizând platforma 2Parale.

Carrefour România a deschis primul hipermarket Carrefour din orașul Târgu Jiu și cel de-al 27-lea din țară, în cadrul celui mai nou centru comercial dezvoltat de NEPI, Shopping City Târgu Jiu.

Carrefour a deschis cel de-al 14 supermarket “Market” din București, ridicând numărul total de magazine în acest format la 83.

PROFI a deschis cel de al doilea magazin din Hunedoara, sporind la 11 numărul unităţilor din acest judeţ şi la 254 numărul lor din întreaga ţară.

REWE Romania a deschis un nou magazin în Zalău, al doilea magazin Penny Market din orașul Zalău și al 153-lea din rețeaua retailerului german la nivel național.

Lidl relochează magazinul situat pe strada Turnului nr. 2A din Braşov. Noua unitate se deschide pe 23 octombrie, pe aceeaşi stradă, la numărul 1. Reţeaua Lidl din România însumează în prezent 180 de magazine.

Lidl pune la dispoziția clienţilor săi ghidul esențial al vinurilor și lansează “Wine Tunes”, prima platformă digitală care oferă recomandări de vin pe baza preferinţelor muzicale.

Mega Image deschide 4 magazine, iar rețeaua sa ajunge la 357 unități.

FMCG

Compania Transavia, cel mai mare producător de carne de pui din România, va participa și anul acesta la SIAL 2014, cel mai mare târg internațional dedicat industriei alimentare.

Balanța comercială cu produse agroalimentare a României este pozitivă la șapte luni, cu exporturi în creștere cu 300 milioane de euro și importuri în scădere cu 50 de milioane de euro.

Servicii

În cadrul Galei Biz PR Awards, Revista Biz a lansat rezultatele studiului de performanță în PR ediția din 2014, realizat împreună cu compania de cercetare de piață Unlock Market Research. Golin România, McCann PR și GMP PR conduc topul de performanță în PR, ediția 2014.

Evenimente

50 de speakeri și peste 30 de prezentări și workshopuri la ExpoConferința de comerț electronic TeCOMM – 30 şi 31 octombrie la Cluj Napoca şi 6 noiembrie la Iaşi.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,998 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 13 – 17 octombrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: