Sinteza săptămânii 20 – 24 aprilie 2015

retail

PROFI este primul retailer din România care a declarat că: „nu a mărit și nu va mări prețurile în această perioada, în contextul apropiatei scăderi a TVA şi că „informaţiile apărute sunt doar zvonuri nefondate.”

supermarket-cartMETRO Cash & Carry România pornește din nou în căutarea antreprenorilor care își ajută comunitatea şi dă startul celei de-a doua ediții a programului de responsabilitate socială METRO – Starurile Comunității.

Credit Foto: shutterstock.com

O premieră importantă pentru piaţa de retail din România este deschiderea primului magazin Marks & Spencer Food, în Mega Mall, centrul comercial bucureștean ce se va deschide pe 14 mai 2015.

PROFI a deschis la finalul săptămânii trecute 4 alte magazine, reţeaua sa naţională numărând 292 de unităţi, iar numărul localităţilor în care retailerul este prezent a ajuns la 137.

Carrefour Romania a deschis un nou supermarket Market, în Brașov, ridicând numărul total de magazine în acest format la 93.

Mega Image deschide înca un magazin, iar reţeaua sa ajunge la 415 unităţi.

Cea de-a 23-a ediție a Crosului Universității din București, cora Lujerului Challenge, se va disputa duminică, 10 mai, și așteaptă, ca la fiecare ediție, în jur de 3.000 de participanți la start.

Analize

Modalități legale prin care poate fi „furată” o marcă şi cum se poate preveni acest lucru – un material realizat de către compania de avocatură McGregor & Partners.

FMCG

Heineken aduce experiența UEFA Champions League mai aproape de consumatori și îi provoacă să deschidă containerul amplasat în orașul lor, pentru a câștiga o experiență inedită de vizionare a semifinalei împreună cu o legendă a fotbalului internațional.

Carlsberg demarează o nouă campanie de comunicare prin care relansează cel mai apreciat slogan al brandului – „Probably the best beer in the world”.

Albalact a obținut în 2014 o cifră de afaceri de 474.909.116 lei, cu 12% mai mare decât cifra de afaceri raportată în 2013 – 423.185.587 lei, se arată în raportul financiar pe anul 2014,

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a raportat în primele trei luni ale anului în curs o creştere cu peste 25% a vânzărilor comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Bonduelle Romaniaa lansat iniţiativa „Şcoala Altfel.Masa Altfel” cu scopul de a educa preferinţele alimentare ale celor mici, prin promovarea consumului de legume şi fructe într-o manieră creativă şi deosebit de atractivă, structurată sub forma unor ateliere.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,952 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 20 – 24 aprilie 2015

Spune-ți părerea

  1. cea mai importanta stire mi se pare proiectul Bonduelle „Scoala altfel. Masa altfel”, pentru care nu pot primi decat felicitarile mele.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: