Sinteza săptămânii 22 – 26 iunie 2015

Retailerul olandez Royal Ahold NV va prelua rivalul belgian Delhaize Group, proprietarul Mega Image, într-o fuziune pe bază de schimb de acţiuni care va permite acţionarilor Ahold să deţină 61% din entitatea rezultată în urma fuziunii.

Retail

groceryBILLA România a reînceput expansiunea inaugurând un nou magazin în București, în Gara de Nord, ajungând la 86 de unităţi la nivel național.

Credit foto: Shutterstock

PROFI a deschis 4 magazine, unul la Bumbești-Jiu și alte trei în Baia Mare, iar reţeaua sa naţională a ajuns la 314 unităţi.

Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețeaua Express a unui nou magazin de proximitate operat în regim de franciză, în orașul Brașov: Express RostCom Ion Creangă.

Mega Image îşi extinde în mod constant reţeaua de magazine, în acestă săptămână inaugurând 3 magazine Shop&Go, reţeaua sa ajungând la 423 de unităţi.

Jucătorii străini din retail au făcut infuzii de capital în reţelele locale în valoare de 85,9 milioane euro în primele patru luni ale acestui an, cu 63% mai mari comparativ cu aceeaşi perioadă din 2014, când însumau 52,7 milioane euro.

FMCG

BECK’s a lansat recent o nouă bere – BECK’s GOLD, mai rafinată, mai ușoara, cu doar 4% alcool, potrivită pentru toți cei care gândesc liber, fiind considerată berea fresh thinker-ilor, motiv pentru care organizează 3 petreceri neconvenţionale.

Pepsi România invită românii să ia parte la proiectul global de scurt-metraj #PepsiChallenge, un film care va include imagini filmate cu primul sistem video full-color Ultra High-Definition din lume, Urthecast, situat la bordul Stației Spațiale Internaționale.

Studii:

Atunci când vrei să estimezi care este direcţia în care se îndreaptă o economie te poţi uita la mai mulţi indicatori precum Produsul Intern Brut, vânzările de case sau câştigurile companiilor dar există un alt indicator care ar putea fi mai exact: vânzările de bere.

Tendințe care pot influența consumul de lapte conform studiului Tetra Pak Indexul lactatelor – INFOGRAPHIC.

Procter & Gamble este compania care a oferit primele două branduri în topul celor 15 branduri lider în Superbrands Romania 2015. Superbrands România a încheiat faza de jurizare și cercetare de piață, ca prima etapă în ediția 2015, aflată acum în plină derulare.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,989 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 22 – 26 iunie 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: