Sinteza săptămânii 23 – 27 noiembrie 2015

Pe 24 noiembrie 2015 a avut loc evenimentul Buyer Point International, organizat de revista BricoRetail.ro, parte din grupul Retail FMCG Media, un eveniment internaţional dedicat pieţei de bricolaj, home&garden, home&deco, materiale de construcţii, mobilă etc. Galerie Foto.

Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 16 – 20 noiembrie 2015:

retail

hypermarketCarrefour România a deschis primul hipermarket Carrefour din orașul Timisoara și cel de-al 29-lea din țară, în cadrul celui mai nou centru comercial dezvoltat de NEPI, Shopping City Timisoara.

Credit foto: Shutterstock

Retailerul PROFI a inaugurat două magazine, la Constanţa şi Bozovici, judetul Caraş Severin, reţeaua naţională ajungând la un număr total de 363 de unităţi.

Mii de produse cu steag cadou

Retailerul Mega Image a deschis alte 10 magazine, în ambele formate: Mega Image şi Shop & Go, reţeaua numărând în acest moment 456 de unităţi. Detalii în Articol1 şi articol 2.

Partenerul companiei Farmec S.A. din Franța și Italia, SC Carlgin Sasu, a inaugurat recent primul magazin de brand Farmec din Italia, în Acqui Terme, o zonă turistică aflată la 50 de km distanță de Genova.

În perioada 23-29 noiembrie Crucea Roşie Română în parteneriat cu Grupul Carrefour România organizează campania Banca de Alimente în toate hipermarketurile Carrefour din țară.

FMCG

Bergenbier a lansat un nou sortiment de bere, Bergenbier ALE. Distribuită la nivel naţional în România, noul sortiment de bere este creat după o rețetă originală, folosind o drojdie specială de tip ALE, de fermentație superioară.

Mondelēz International a anunțat, în luna octombrie, obiectivele sale de sustenabilitate pentru anul 2020 o abordare ambițioasă end-to-end de reducere a amprentei de carbon.

Studii

În ziua de 20 noiembrie, NETOPIA mobilPay, liderul plăţilor digitale din România, a înregistrat tranzacţii online cu cardul de 3 ori mai mari şi de 2,5 ori mai multe faţă de Black Friday-ul de anul trecut, iar suma medie cheltuită online s-a ridicat la 500 de lei, faţă de 340 lei în 2014.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *