Sinteza săptămânii 28 aprilie – 2 mai

HeaderFB1retail

Unul dintre cele trei magazine Lidl din Drobeta-Turnu Severin a fost închis. Lidl intenţionează să deschidă până la finalul anului până la 15 noi magazine.

PROFI a deschis, la Bucuresti, prima din cele două unităţi pe care le-a preluat de la Cris-Tim şi totodată a inaugurat prima sa unitate din Caracal. Astfel, reţeaua PROFI ajunge să numere 219 unităţi operaţionale în întreaga ţară.

Carrefour deschide al doilea supermarket al său din orașul Târgu Mureș, ridicând numărul total de magazine în acest format la 80. Carrefour România le propune clienților săi, timp de o săptămână, în perioada 1 – 7 mai, o călătorie în timp spre România de altădată, mai exact anii ’80.

Mega Image anunţă că a atins procentul maxim, de 100%, în utilizarea energiei care provine din surse regenerabile, în toate magazinele din București și Ilfov.

cora Romania si Fundatia Lumea cora sprijina cel mai mare eveniment de alergare din lume, Wings For Life World Run, o cursa originala, fara finis, organizata de fundatia Wings For Life concomitent in 35 de tări de pe 5 continente.

FMCG

Lipton, marcă aparţinând Unilever, lansează Mojito ice tea, un produs inovator care este o băutură răcoritoare necarbonatată, pe bază de ceai verde, cu arome de lime, rom și mentă.

Lowe&Partners derulează prima campanie de imagine pentru ZIZIN, care are drept obiectiv diferențierea brandului în fața consumatorilor, într-o piață aglomerată și vocală, cea a apelor minerale.

Danone România şi-a relansat site-ul www.danone.ro, aducând vizitatorilor noi funcționalități și informații pe o platformă interactivă și cu un nou design.

Compania Albalact a încheiat anul 2013 cu o creștere cu 23% la sută a cifrei de afaceri și a înregistrat un profit de cu 14% mai mare decât profitul din anul precedent.

MAGGI a lansat în premieră pentru piaţa din România MAGGI Ideea Zilei bază pentru Penne Arrabbiata, produs deshidratat, singurul produs picant de pe piaţă din segmentul bază pentru paste.

Servicii

În contextul preocupărilor privind introducerea tichetelor de masă în format electronic, Chèque Déjeuner România și GfK România au realizat un studiu referitor la nivelul de acceptare a instrumentelor electronice de către angajatorii și angajații din România.

Evenimente

Europa sprijină fermierii. Dar, câte șanse mai are zootehnia românească? Răspunsul, la Expo-Conferința Meat & Milk 2014care se va desfășura în zilele de 11, 12 iunie la Hotel Hilton din Sibiu.

După edițiile din Brașov, București, Timișoara și Cluj, au pornit înscrierile şi pentru evenimentul BuzzCamp care va ajunge în curând în Constanța, pe 6 Mai, la Hotel Ibis și în Sibiu, pe 8 Mai, la Hotel Continental Forum.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 28 aprilie – 2 mai
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: