Sinteza săptămânii 7 – 11 mai 2012

Primul magazin din reteaua Peris a fost inaugurat la inceputul anului 2012 si este amplasat in Bucuresti, pe Soseaua Nicolae Titulescu nr. 155. Magazinul ofera clientilor produse 100% naturale, fara nitriti, nitrati, MDM-uri si E-uri nocive.

Compania Selgros Cash & Carry România a lansat la începutul lunii o nouă pagină de internet şi organizează în perioada mai-iunie 2012 prima competiţie online din România care se derulează simultan prin Youtube şi Facebook.

Lanţul german de magazine tip discount, Lidl, continuă investiţiile în România prin inaugurarea în această săptămână a unui magazin nou construit, reţeaua sa din România însumând în prezent 137 magazine. Noua unitate se deschide în Oradea. Lidl continuă călătoria culinară internațională și propune românilor să se delecteze cu delicii gastronomice tradiționale franțuzești, în cadrul campaniei “Săptămâna franceză”, derulată în toată rețeaua de magazine din România.

Mega Image a deschis un nou supermarket Shop&Go, in Bucuresti, ajungand astfel la un total de 20 magazine sub acest brand, iar la Bran, a a deschis magazinul cu numarul 130 al retelei.

METRO Cash & Carry România şi Google anunţă semnarea primului parteneriat co-marketing pe piaţa cash&carry din România, extinzând, astfel, oferta de soluţii de afaceri cu valoare adăugată a companiei. METRO Cash & Carry România participă, pentru a doua oară consecutiv, la programul Let’s Do It, Romania!, din data de 12 mai 2012, în calitate de susţinător.

real,- Hypermarket invita bloggerii la concursul de creativitate culinara “Bucatar real,-”, indiferent de tematica, vechimea sau traficul blogurilor lor.

Potrivit studiului organizat de catre Editura Reader’s Digest în perioada 2006-2012, Untdelemn de la Bunica a fost votată ca fiind marca de ulei de gătit în care românii au cea mai mare încredere.

În primul trimestru al anului 2012, Grupul de firme Agricola Bacău a înregistrat o cifră de afaceri de 112,618 mil. lei, cu 8% mai mult faţă de cifra de afaceri înregistrată în perioada similară a anului trecut (104,533 mil. lei).

Pepsi împreună cu Academia de fotbal Gheorghe Hagi au lansat azi, 11 mai 2012, platforma Next 11 – Echipa Viitorului, un angajament reînnoit față de viitorul fotbalului românesc.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,858 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 7 – 11 mai 2012

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: