În perioada 16 – 30 octombrie, Auchan a pregătit pentru clienți cea mai mare acțiune de oferte speciale din an, în cadrul Festivalului ofertelor spectaculoase, acțiune aflată deja la a 3-a ediție în România.
Red Bull, compania care a inițiat săritura din spațiu a lui Felix Baumgartner, valorează peste 5 miliarde de lire sterline, iar analiștii estimează că va avea în perioada următoare un brand la fel puternic precum Coca-Cola.
Conform unui studiu GfK, România este a doua cea mai săracă țară din UE.
Kaufland va deschide joi, 18 octombrie 2012, un nou magazin în București, în zona Mihai Bravu.
Noul Presedinte al Bergenbier S.A. va fi Lucian Ghinea. Acesta lucrează în cadrul Grupului din care face parte Compania (actualmente Molson Coors Central Europe) de 12 ani, cu o pauza de un an si jumatate in perioada 2008-2009.
Mega Image a deschis pe 17 octombrie un nou magazin Mega Image , ce va fi situat în Bulevardul 1 Mai, Nr. 18B, Sector 6, Bucureşti.
Lidl și-a continuat investiţiile în România prin inaugurarea pe data de 18 octombrie a unor magazine nou construite, reţeaua sa din România însumând în prezent 148 magazine.
Pe 17 octombrie 2012 lanțul de magazine de proximitate PROFI a inaugurat prima sa unitate din Alesd, care devine astfel cea de a treia din județul Bihor și a 134-a din Romania.
Dr.Oetker România propune elemente de Digital Marketing în cadrul campaniei naționale “Îmbogățește aromele toamnei”, ce se desfășoară în perioada 20 august și 31 octombrie.
Retailerul german Lidl a inaugurat azi, 18 octombrie 2012, două magazine noi construite, la Bucureşti şi Oradea, reţeaua sa din România numărând în prezent 148 magazine.
Danone România, împreună cu Fundaţia Heifer România şi cu sprijinul fondului de investiţii Danone Ecosystem, lansează în aceste zile, programul socio-economic „O şansă pentru familia ta!”, adresat comunităţilor de mici fermieri din zonele cu potenţial de dezvoltare redus.
Lidl România a inaugurat oficial, la Iernut, noul centru regional de distribuție, obiectiv ce facilitează distribuția produselor alimentare și nealimentare către magazinele din centrul și vestul țării.
GfK a dezvoltat o nouă abordare în aria cercetării de brand și de management al consumatorilor (customer management) care se bazează pe ideea că relaţiile dintre oameni servesc deopotrivă ca metafore şi modele care descriu relaţiile dintre consumatori şi mărci.
Tastatura Staropramen realizată din cutii de bere de către echipa creativă de la Robofun, în România, a ajuns subiect de dezbatere pe cele mai prestigioase bloguri de gadget-uri din lume.
Internațional:
Danone a înregistrat o creștere a vânzărilor în al treilea trimestru al anului 2012 sub așteptările companiei.
În primele nouă luni alea anului curent, grupul Nestlé a înregistrat o creștere organică de 6,1%. Astfel, vânzările au crescut cu 11%, ajungând la 67,6 miliarde de franci elvețieni.
Carrefour a anunțat că își vinde magazinele din Columbia grupului chilian Cencosud pentru suma de 2 miliarde de euro.
Articole Premium:
În comparație cu alte țări europene, retailul din România este centrat în continuare pe segmentul magazinelor tradiționale și al magazinelor alimentare mici, prezente atât în mediul rural, cât și în mediul urban.
Retragerea de pe unele pieţe a Grupului Carrefour, scăderea profitului grupului în Europa şi în America Latină, restructurarea de personal începută în Franţa şi revizuirea operaţiunilor sale din unele ţări au aruncat asupra retailerului francez multe semne de întrebare şi au indicat, poate pentru prima oară în ultimele două decenii, declinul celui mai mare retailer european.
Deși cafeaua este în continuare o băutură populară în România, consumul ei rămâne scăzut în comparație cu alte țări europene.
