Sinteza săptămânii 13 – 17 iunie

Intern:

Reţeaua de magazine de proximitate PROFI a inaugurat un nou magazin în oraşul minier Vulcan, de pe Valea Jiului, ajungând la un total de 91 de puncte de vânzare.

Carrefour a împlinit 10 ani de prezenţă în România, când a deschis primul hypermarket din România, în Bucureşti-Militari.

Reţeaua de magazine tip hard-discount Lidl România face o precizare importantă pentru clienţii săi: produsul congelat Steak Hachés (biftec de carne tocată) al producătorului francez SEB din Saint Dizier nu a fost niciodată pus în vânzare la Lidl România.

ALIAT, principala organizaţie non-guvernamentală din România, care oferă servicii în domeniul adicţiilor, cu sprijinul financiar al Heineken România, continuă programul iniţiat în 2010, Caravana Alcohelp, în 24 de localităţi din mediul urban şi rural din ţară.

Începând cu luna mai, Starbucks reinventează băutura sa iconică, Frappuccino, și oferă tuturor ocazia de a intra în rolul de barista și de a da formă propriei băuturi.

Evenimentul culminant dedicat de Granini în cinstea Zilei Naţionale a Fructelor are loc pe 18 şi 19 iunie în parcul Herestrău. Petrecerea fructelor din Bucureşti este ultima din seria evenimentelor organizate în Timişoara, Iaşi şi Braşov unde zeci de mii de oamenii s-au adunat pentru a celebra fructele ce le colorează viaţa zi de zi.

Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates în România, lansează programul “Cel mai promiţător brand românesc”, prima competiţie din ţara noastră adresată reprezentanţilor comunităţii de afaceri la finalul căreia un brand românesc va beneficia de un proces de re-branding.

Internaţional:

Tesco a anuntat planurile sale de a deschide 25 hipermarketuri Kipa în Turcia, în 2011.

În timp ce piaţa austriacă de drogerie scade per total, dm (Drogerie Markt) se poziţionează, cu o creştere de 4% a cifrei de afaceri, împotriva tendinţelor pieţei. Compania creşte faţă de piaţa austriacă peste medie, la 317 milioane euro îmbunătăţindu-şi cota de piaţă.

METRO Cash & Carry a deschis al doilea său magazin din Paris, special adaptat pentru centrul oraşului. Magazinul este plasat în arondismentul 12 al capitalei franceze.

Lars Olofsson, CEO Carrefour, anunţă numirea lui Noel Prioux în calitate de Director Executiv al Carrefour Franţa, decizie care intră în vigoare imediat.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,823 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 13 – 17 iunie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: