Sinteza săptămânii 15 – 19 august

Intern:

Reţeaua de supermarketuri PROFI numară, începând cu această săptămână, 100 de unităţi, odată cu inaugurarea celui de al 17-lea magazin al său din Bucureşti.

Piața bunurilor de folosință îndelungată a continuat să evolueze in ritmul primului trimestru, înregistrând o creștere de două cifre față de anul trecut, adică cu 12.4%, conform studiului realizat de GfK TEMAX Romania.

Trender şi Schwarzkopf dau startul campaniei de Word Of Mouth pentru produsele din noua gamă de îngrijire a părului deteriorat – Gliss Ultimate Repair.

Industria carnii din Romania organizeaza, in premiera pentru piata locala, dar si pentru cea Sud-Est Europeana, Targul International al Carnii si Produselor din carne, ce se va desfasura sub denumirea generica CARNEXPO, la Romaero Baneasa in perioada 21-24 septembrie.

Internaţional:

Grupul Carlsberg a avut o creşterede 5% în volum, o creşterea a veniturilor nete de 8%, în timp ce profitul operaţional a scăzut cu 5% pentru primele şase luni ale anului 2011.

Coca-Cola Company şi partenerii săi chinezi au anunţat o nouă investiţie de 4 miliarde dolari în următorii trei ani, începând cu 2012.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 15 – 19 august

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: