Sinteza săptămânii 5 – 9 septembrie

Intern:

Romania Retail Summit, organizat în zilele de şi 5 octombrie 2011, la JW. Marriott Grand Hotel, Bucureşti, este cel mai important eveniment dedicat retailului si industriei FMCG din România.

Billa România anunță finalizarea procesului de modernizare a magazinului sau din Iași, din strada Arcu, nr. 29. Magazinul a intrat într-un proces de renovare și remodelare în urmă cu 3 luni, iar investiția totală se ridică la peste 1 milion de euro. Noul concept al magazinului aduce o zonă Fresh cu 70% mai mare, de care ieșenii se pot bucura începând cu data de 8 septembrie.

În perioada 8 septembrie 2011 – 15 ianuarie 2012, METRO Cash & Carry România oferă clienţilor săi profesionişti, produse electrocasnice de mărci de renume, cu o reducere substanţială de 40%, pe baza completării taloanelor promoţiei (paşapoarte speciale, primite la casele de marcat).

Incepand cu 7 septembrie 2011, magazinul PROFI din Reghin functioneaza intr-o noua locatie aflata in zona comerciala centrala a orasului, pe strada Mihai Viteazu nr. 27.

Începând cu data de 12 septembrie, la LIDL cumpărătorii pot profita bisăptămânal de promoţii în cadrul cărora noi game variate de articole nealimentare vor fi puse în vânzare în întreaga reţea de magazine.

Conform Institutului Naţional de Statistică, în luna iulie 2011, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul a crescut faţă de luna precedentă ca serie brută cu 3,4%.

Conform unui studiu realizat de Unlock Market Research cel puternic brand romanesc este Borsec care isi mentine primul loc si in acest an.

Danone România s-a pregătit să întâmpine toamna prin lansarea a cinci noi produse: Danone Poftă de Gustare cu topping de ineluşe cu miere, Danone Poftă de Gustare cu topping de cereale cu cacao, Activia Mix Dejun cu piersici şi cereale, Activia Mix Dejun cu biscuiţi şi cereale cu căpşuni şi Activia de Băut cu rodie şi zmeură.

În perioada 1 septembrie – 15 octombrie 2011, Hochland România dă start noului an şcolar prin campania promoţională “Hochland te pregătește pentru şcoală”.

Consiliul Concurenţei a efectuat inspecţii inopinate la patru companii producătoare de lactate participante la procedura de achiziţie publică organizată de Consiliul Judeţean Giurgiu pentru atribuirea contractelor de “furnizare produse lactate pentru elevi şi preşcolari”. Cele patru companii la care s–au desfăşurat inspecţiile sunt: SC Dorna SA Suceava, SC Albalact SA Alba, SC Lacta SA Giurgiu şi SC Simultan SRL Făget Timiş.

GfK, a patra cea mai mare companie de cercetare de piaţă din lume, va opera sub o noua strategie corporativă începând cu 1 ianuarie 2012.

International:

Vânzările de retail din Europa au crescut în luna iulie într-un ritm mult mai lent decât în luna iunie, continuând evoluţia oscilantă de pe întreg parcursul anului, conform Eurostat.

Retailerul belgian Delhaize Group intenţionează să-şi dezvolte operaţiunile în Grecia, până la sfârşitul anului 2011, prin achiziţii.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,914 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 5 – 9 septembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: