Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 13 – 17 martie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 13 – 17 martie 2017.

RetailRetail

PROFI, retailerul care aparţine fondului polonez de private equity administrat de Mid Europa Partners, va deveni, în această lună, retailerul cu cea mai mare reţea de magazine din România, din punct de vedere al numărului de unităţi operate.

Credit Foto: shutterstock.com  

Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) își unește forțele cu noul proprietar al retailerului Profi, Mid Europa Partners, pentru a consolida compania Profi Rom Food, rețeaua de magazine cu cea mai rapidă expansiune a lanțului de magazine din România, conform unui comunicat al companiei.

Până pe 26 martie, în pasajul de la Universitate poate fi admirată colecția de lucrări de artă anti-fumat, reunite sub numele De la nicotină la artă, campanie realizată de PROFI.

În weekend, de vineri, 17 martie și până duminică, 19 martie, iubitorii de bucate tradiționale se întâlnesc la „Târgul de bunătăți românești” amenajat în parcarea magazinului Kaufland din strada Sebastian nr. 88.

Odată cu demararea, la 1 martie 2017, a procesului de remodelare a magazinelor Billa, cel prin care unităţile Billa se transformă în unităţi Market, Carrefour România introduce un nou concept de supermarket pe piaţa de retail din România.

Retail internațional

Grupul de retail Ahold Delhaize, din care face parte şi reţeaua Mega Image, a înregistrat o creștere substanțială a vânzărilor în Europa, în ultimul trimestru din 2016.

FMCG

Timișoreana, liderul pieței de bere din România, își extinde gama printr-un nou sortiment ce marchează o inovație în categoria lager: Timișoreana Nepasteurizată.

Coca-Cola România caută The Next Big Vlogger, iar șapte dintre cei mai cunoscuți vloggeri din România vor deveni mentorii a 14 finaliști care vor învăța timp de patru zile despre cum se face vlogging de calitate.

NESCAFÉ lansează pe piața din România NESCAFÉ 3in1 PICCOLINO, un produs inovator pentru gama 3in1: prima cafea 3in1 scurtă.

Grupul Aaylex, producătorul și distribuitorul cărnii de pui CocoRico, a obținut în premieră pentru industria zootehnică românească, certificarea SGS, cu privire la bunele practici ale sistemului integrat de producție.

Silan Suprême, o gamă premium de balsam de rufe inspirată din parfumurile fine franțuzești.

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, anunţă dezvoltarea şi modernizarea propriei reţele de distribuţie.

Uniunea Română a Producătorilor de Cosmetice şi Detergenţi (RUCODEM), organizaţie neguvernamentală, apolitică şi non-profit, aniversează 20 de ani de activitate.

Studii de piață

72% dintre femeile din România cred că, pentru a preveni îmbolnăvirea familiei este foarte important ca rutina de curățenie a casei să includă și produse de curățat care omoară bacteriile, arată un studiu Ivox realizat de către brandul Dettol.

32% dintre angajatori plănuiesc să-și sporească numărul de angajați în următorul trimestru, conform ediției aferente intervalului aprilie – iunie 2017 a Studiului ManpowerGroup privind Perspectivele Angajării de Forță de Muncă.

Dacă pentru românii cu vârste între 15-60 de ani, calitatea produselor și serviciilor influențează cel mai mult succesul unei companii, pentru tinerii între 15-34 de ani, satisfactia printre angajati are o importanta la fel de mare.

NETOPIA mobilPay, cel mai mare procesator de plăţi electronice de pe piaţa locală, a intermediat în 2016 peste 7 milioane de tranzacții electronice, din care 4,2 milioane online, respectiv 3 milioane prin sms-uri.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 13 – 17 martie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: