Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 8 – 12 august 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 8 – 12 august 2016.

Top retaileri alimentari din România prezenți pe Instagram (INFOGRAPHIC), aplicaţia de foto-sharing deţinută de Facebook, ce permite utilizatorilor să distribuie fotografii sau mici clipuri video.

Retail

retailCarrefour România, PROFI, Lidl și Penny Market au deschis un număr total de 17 unități pe teritoriul țării, pe parcursul lunii iulie 2016.

Credit Foto: shutterstock.com

Volumul de retail în România a avut cea mai mare creştere faţă de celelalte ţări UE, în iunie 2016, comparativ cu iunie 2015, conform estimărilor Eurostat, biroul de Statistică al Uniunii Europene. Creşterea volumului de retail în România, în perioada analizată a fost de 16,2 %.

De asemenea, cifra de afaceri din retail din România a crescut, în luna iunie 2016, cu 16,1% faţă de aceeaşi luna a anului trecut, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).

Kaufland România a deschis primul hipermarket din Mangalia, acesta fiind cel de-al 110-lea magazin al rețelei din țară.

În prima săptămână din august, retailerul PROFI a deschis 4 magazine la Dragomirești, Flămânzi, Ivănești și Timișoara, iar în săptămâna 8 – 12 august a deschis alte două unităţi, la Piteşti şi Uricani, reţeaua sa naţională ajungând să numere 430 de magazine.

Carrefour România va deschide pe 1 septembrie cel de-al 11-lea hipermarket Carrefour din Bucureşti şi cel de-al 30-lea din România.

Mega Image anunță deschiderea a două noi magazine sub brandul de retail Mega Image, reţeaua ajungând să numere 484 de unităţi.

Carrefour integrează pentru prima dată într-o campanie şi reţeaua BILLA, recent achiziţionată de către grupul Carrefour.

FMCG

Prima jumătate a acestui an a adus Grupului Albalact o creștere cu 16,94% a cifrei de afaceri și un profit semnificativ mai mare față de anul trecut.

Vascar, unul dintre principalii producători locali de preparate din carne, anunță o creștere de 14% a cifrei de afaceri în primele 6 luni, față de acceași perioadă a anului trecut.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,862 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 8 – 12 august 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: