Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 3 – 7 octombrie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 3 – 7 octombrie 2016.

În perioada 26 – 27 octombrie, la hotel Howard Johnson din Bucureşti, va avea loc a patra ediţie a conferinţei retailArena – Go (g)Local, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate comerţului tradiţional şi online din acest an.

Revista retail-FMCG.ro oferă 5 invitații gratuite la evenimentul retailArena – Go (g)Local din 26 și 27 octombrie

 RetailRetail

Lidl România inaugurează un nou concept de magazin, iar reţeaua sa ajunge la 200 de unităti în România. De asemenea, lansează „Lidl. Oameni surprinzători. Cariere surprinzătoare”, noua campanie de brand de angajator, prin care își propune să le arate celor interesați de o carieră în domeniul retail beneficiile și oportunitățile de dezvoltare excelente de care se bucură angajații Lidl.

Credit Foto: shutterstock.com

În România, proiectele de retail dominante au atins în S1 2016 o rată de ocupare de aproximativ 100%. La finalul lunii iunie 2016, stocul de retail modern din România se ridică de 3,38 milioane mp.

Începând din această săptămână, încă un magazin PROFI în format Loco se adaugă rețelei, la Cărpiniș, județul Timiș.Totodată, PROFI a lansat programul de internship PROFI START, destinat studenților si masteranzilor. Timp de 18 luni, începând din septembrie, tinerii admiși în PROFI START se pregătesc și învață de la cei mai buni profesioniști din cadrul companiei.

METRO Cash & Carry sărbătorește pe data de 11 octombrie 2016, Ziua Micilor Afaceri, în 25 de ţări – cu participarea a milioane de afaceri, clienţi şi cu oferte speciale.

FMCG

Cel mai important brand de ciocolată Premium din Turcia – BIND – este lansat pe piaţa dinRomânia de compania timişoreană INTER CONECTER, unul dintre jucătorii importanţi pe piața dulciurilor Premium.

În anul 2015, suprafaţa cultivată cu viţă de vie pentru struguri de vin nobil a reprezentat 54,2% din suprafaţa totală cultivată, conform unui studiu efectuat de Institutul Naţional de Statistică.

Analize 

În România, cifra de afaceri din retail a crescut, în luna august 2016, cu 12,6% faţă de aceeaşi lună a anului trecut, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).

Volumul de retail din România a crescut cu 11.7% în luna august 2016, comparativ cu luna iulie a aceluiași an, înregistrând al doilea cel mai semnificativ avans înregistrat în Uniunea Europeană, conform datelor prezentate de Oficiul European de Statistică (Eurostat).

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,090 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 3 – 7 octombrie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: