Herbamare

Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 28 mai – 1 iunie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 28 mai – 1 iunie 2018.

grocery retail fmcgRetail

Grupul Carrefour a deschis astăzi al doilea supermarket Carrefour Market din Bistrița, Market Bistrița Moldovei, ajungând la un număr de 236 de supermarketuri la nivel de rețea.

Credit foto: Shutterstock

Kaufland a ajuns cea de-a treia cea mai puternică companie din economia României, cu o cifră de afaceri de 10,09 miliarde lei, în creștere constantă de la an la an, și a rămas liderul pieței de retail din România.

Lidl a continuat investițiile în România și a deschis pe 31 mai un magazin în Tunari, județul Ilfov, rețeaua națională ajungând la 225 de unități.

FMCG

Consiliul European a adoptat pe 22 mai 2018 noi reguli europene în legătură cu producția de produse bio și cu etichetarea acestora.

URSUS și-a extins gama prin lansarea URSUS Cooler Red Orange, un mix de bere fără alcool și limonadă cu suc de portocale roșii.

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a marcat un an de la lansarea gamei Gerovital H3 Derma+ Premium Care prin rezultate impresionante ale liniei de cosmetice.

Danone a lansat campania promoțională ”Aruncă un ochi. Rămâi pentru experiență”, un proiect pilot derulat în lanțul de supermarketuri Mega Image din București, prin care le oferă consumatorilor experiențe VR direct în magazin.

Consiliul Concurenţei a autorizat tranzacţia prin care The Alexandrion Holdings Limited a preluat grupul de societăţi Halewood.

În România, oferta de jocuri și jucării din 2018 este, fără îndoială, cea mai variată de până acum, având în vedere că există zeci de mii de produse diferențiate în functie de vârsta sau preferințele copiilor – de la jocuri și jucării cu eroii din filme la jocuri de logică, perspicacitate etc.

Evenimente

Kerry, a world leader in the food, beverage and pharma industries, is a Taste and Nutrition solutions provider with many applications in bakery, confectionery, dairy, meals, meat, poultry and seafood, snacks and beverages.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,970 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 28 mai – 1 iunie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: