Retail & FMCG – sinteza săptămânii 28 octombrie – 1 noiembrie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 28 octombrie – 1 noiembrie 2019.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Retail

METRO Cash & Carry, în colaborare cu Microgreens România, a adus din luna octombrie, în magazinul METRO Băneasa, prima microseră inteligentă pentru creșterea ecologică a plantelor aromatice, cu scopul de pune la dispoziția clienților HoReCa ingrediente cât mai proaspete.

Pornind de la o bază solidă, cu rezultate financiare în creștere de la an la an, dar și cu atenția îndreptată în mod constant către comunicarea transparentă și responsabilitatea în raport cu oamenii, animalele și mediul înconjurător, PENNY Market a anunțat pentru întâia oară suma investită în proiectele de sustenabilitate: 7,5 milioane de euro.

Supeco, un nou concept de supermarket cu produse locale și prețuri mici, aparținând retailerului Carrefour, a deschis primul magazin de dimensiuni mai mici, Supeco Express, situat pe str. Liviu Rrebreanu, nr 1. sector 3, București.

FMCG

PARSA Beauty, liderul european și cea mai apreciată marcă germană de accesorii de machiaj, accesorii pentru păr și produse de îngrijire personală, și-a relansat gama de produse intr-un look nou.

Pilsner Urquell, prima bere blondă tip pilsner din lume, a aniversat în luna octombrie 177 de ani de existență, ocazie cu care am realizat un interviu cu Georgiana Bercu, Brand Manager Pilsner Urquell, Ursus Breweries (foto).

Hochland a lansat „Perluțe de brânză”, o gustare sănătoasă și ușoară, pentru pauzele din fiecare zi, și a lansat, împreună cu Reveal Marketing Research, un studiu despre preferințele românilor în materie de gustări.

Producătorul de cafea Tchibo sărbătorește în acest an 70 de ani de activitate.

Caroli Foods Group, liderul pieței preparatelor din carne ambalate în România, l-a numit Director de Vânzări și Logistică pe Adrian Vlaicu.

Tuborg Christmas Brew, singura bere specială de Crăciun din România, a revenit și în acest an pe piața locală.

Servicii

Fiind la curent cu tendințele comportamentului de consum a generațiilor actuale și viitoare și folosind know-how și tehnologie inovativă, prezența agenției Syscom Digital la Expo Shop 2019 a însemnat un adevărat reper în materie de inovație, aducând prin divizia sa de Interactive Retail soluții digitale care trasează coordonatele actului de cumpărare între eficiență și spectaculozitate

Impact Hub Bucharest și EFSE Entrepreneurship Academy au lansat un program – Food & Agri Tech Challenge – de pre-accelerare dedicat celor care pot propune soluții tehnologice care să schimbe industria alimentară sau agricultura.

Evenimente

Începând de miercuri, 30 octombrie și până duminică, 3 noiembrie 2019, are loc Pack Show 2019, singura expoziţie de packaging din România.

GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce și Digital Marketing al toamnei, alături de partenerii iSense Solutions, au lansat primele rezultate ale studiului anual privind piața de e-commerce “Comerțul electronic pe piața din România”.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,978 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 28 octombrie – 1 noiembrie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: