Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG din România, în sinteza săptămânii 8 – 12 aprilie 2024.
A III-a ediție a EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech – expoziția B2B dedicată tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce, industria FMCG și sectoarele HoReCa și Food Service, va avea loc în perioada 25 – 26 septembrie 2024, la Universitatea Politehnica din București.
Lansat în 2022, evenimentul EXPO RETAIL 2024 asigură continuitatea conceptului său Digital, Green & Tech și în a treia sa ediție, concept prin care își propune să promoveze noutăți și inovații tehnologice, echipamente și servicii pentru companii. Astfel, expoziția reprezintă o oportunitate pentru vizitatori de a vedea noutăți și inovații din domeniu, în vederea unor upgrade-uri pe tehnologie și echipamente sau în vederea implementării unor servicii noi, care să îmbunătățească experiența de shopping a clienților. Primii parteneri și expozanți ai ediției din acest an.
Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti sau achiziționează un pachet de partener.
Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456
EXPO PET 2024 – Food & Accessories, prima expoziție B2B cu produse din categoriile hrană și accesorii pentru animale de companie din România, ce va avea loc în perioada 26 – 27 iunie 2024, la Universitatea Politehnica din București, prezintă noi parteneri și expozanți.
Rezervă unul dintre ultimele standuri!
Pachete de partener disponibile: GREEN Partner, HAPPY Partner și PLAY Partener
Oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-petfood.com sau tel. 0720120456
Invitație pentru buyeri și directori de achiziție la EXPO PET 2024 – Food & Accessories, prima expoziție B2B cu produse din categoriile hrană și accesorii pentru animale din România, ce va avea loc în perioada 26 – 27 iunie 2024, la Universitatea Politehnica din București. EXPO PET 2024 – Food & Accessories va avea loc în paralel cu EXPO DIY 2024 – Smart Green Home, cel mai mare târg profesional din România și din regiune dedicat sectoarelor DIY, Home Improvement & Garden, organizat de publicația BricoRetail.ro.
Retail
Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care Radu Trandafir, Marcela Trandafir, Ioana Ionițescu și Żabka Polska sp. z o.o. intenționează să preia cpmpania DRIM Daniel Distribuție FMCG S.R.L.
Astfel, Żabka Polska preia un pachet de părți sociale al companiei DRIM Daniel Distribuție FMCG și intră pe piața din România. În Polonia, rețeaua Żabka numără, în prezent, peste 10 mii de magazine de tip convenience.
Auchan România a început să-si diversifice formatele de retail. Astfel, retaierul a inaugurat magazinul Auchan GO, primul magazin inteligent fără case de marcat ce propune o experiență de cumpărături inovatoare. To în saptămâna 8 – 12 aprilie, Auchan a deschis și primul hipermarket discount ATAC la Brașov, în locul Auchan Brașov Vest.
Lidl a continuat investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș. Cu această inaugurare, rețeaua Lidl România a ajuns la un număr de 355 de magazine.
FMCG
Liliac, crama din Batoș, județul Mureș, care păstrează tânăr spiritul transilvănean prin vinurile sale, a lansat cel mai nou sortiment – Cuvée Antonia.
Lay’s sare în ajutorul celor care și-au înșelat partenerii de filme și seriale cu o emisiune de împăcare și cel mai epic mod în care ți-ai putea cere vreodată scuze: cu drone, pe cer.
E-commerce
Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din toate categoriile de produse și pentru orice nevoi, eMAG Genius, serviciul cu acces la peste 10 milioane de produse cu livrare gratuită și oferte speciale, s-a extins în 300 de noi localități din 36 de județe, făcând astfel avantajele comerțului online accesibile unui număr mare de oameni.
GourmetGIFT, unul dintre cei mai importanți furnizori de coșuri cadou gourmet din România, a anunțat intrarea într-o nouă etapă de dezvoltare națională, cu planuri de extindere regională.
Sezamo a anunțat creșterea sortimentației de Pet Shop, categoria Pisici, cu 30% prin aducerea de noi mărci, dar și dezvoltarea brandurilor deja existente.
Servicii
FM Logistic și-a extins flota de furgonete electrice, precum și numărul de orașe în care oferă livrări urbane cu vehicule ecologice.
Echipa de specialiști DAAS Epta România coordonează de la București toate echipele de concept și design pentru proiectele comerciale ale grupului EPTA din regiunea EMEA.
Analize
În luna martie 2024, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 12 magazine. Acest calcul include doar deschiderile de magazine comunicate oficial, motiv pentru care este posibil să mai revenim cu update-uri la acest articol. Retailerii care au inaugurat magazine în luna martie 2024 sunt Profi, Carrefour și La Cocoș. Retailerii Auchan, Kaufland, Lidl și PENNY nu au deschis magazine în luna martie 2024.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
