Retail & FMCG – sinteza săptămânii 8 – 12 iulie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 8– 12 iulie 2019.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii


Înscrieri la Conferința EXPO SHOP – Future Retail Solutions, dedicată serviciilor pentru retail, din data de 10 octombrie 2019! Oferta early bird:

Începând din 30 mai 2019 și până pe data de 30 iulie 2019, este valabilă oferta Early Bird de înregistrare și participare la conferință, ce include un discount de 25 %.

Detalii înregistrare

retailul alimentar retailRetail

Lidl a deschis al doilea magazin din Buzău, pe data de 11 iulie 2019, rețeaua națională ajungând la un număr de 253 de unitățiPentru fiecare PET adus la Royal Bank of Plastic – stațiile de colectare selectivă de lângă Royal Market și Eco Stage, Lidl va dona câte 1 leu pentru renovarea castelului Bánffy.

Credit foto: Shutterstock

Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare.

Rețeaua de magazine PENNY Market s-a extins cu un nou magazin în Baia Sprie, județul Maramureș, ajungând la 241 de unități deschise în România.

FMCG

Coca-Cola HBC, liderul industriei de băuturi din România, este „cel mai dorit angajator din industria FMCG”, pentru al cincilea an consecutiv, și unul dintre cei mai apreciați angajatori din România, conform ediției din acest an a Topului celor mai Doriți Angajatori, realizat de Catalyst Solutions.

E-commerce

Studiul GfK FutureBuy 2018 realizat în 35 de țări, inclusiv România, a analizat modul în care digitalul a schimbat atitudinile și comportamentele oamenilor față de cumpărături online și offline, pe categorii de produse și pe categorii de vârste/ generații.

Servicii

În prezent, nu mai există domeniu în care Inteligența Artificială (AI) să nu-și facă simțită prezența. O nouă aplicație de Artificial Intelligence pentru Smart Retail, propusă de AZiTREND, este Intelligence Retail ce oferă soluții pentru serviciile de merchandising personalizate, bazate pe un soft specializat de analiză digitală a imaginilor, preluate cu telefonul mobil sau cu tableta in magazine.

Evenimente

Sub deviza ”From emotions to experience: retail of the future”, evenimentul retailArena 2019, ce va avea loc în perioada 23 – 24 octombrie 2019, își propune să aducă în atenția publicului idei inovatoare pentru comerțul viitorului, aplicații practice din strategiile de marketing sau vânzări ale unor companii importante din domeniu și să analizeze avantajele unei afaceri în retailul tradițional vs. comerț electronic, prin  intermediul unui lineup impresionant de speakeri, prezentări și studii exclusive, dar și workshop-uri cu informații “hands on”.

Analize

În luna iunie 2019, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 27 de magazine, în acest calcul intrând doar magazinele deschise și comunicate oficial de către retaileri.

Internetul știe totul și de aceea compania Neticle a analizat ce cred oamenii despre berile românești, în mediul online.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY, Home Improvement și Gardening din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată acestui sector, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY,Home Improvement & Gardening retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to this sector, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,917 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 8 – 12 iulie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: