Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 8 – 12 martie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 8 – 12 martie 2021.

De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa

revista@retail-fmcg.ro!

retailRetail

Începând cu luna martie, Kaufland România a actualizat pachetul de beneficii pentru angajații companiei și a oferit vouchere de vacanță ce pot fi folosite pentru cumpărarea de servicii turistice în România.

Astfel, venitul mediu brut al unui angajat în magazine și depozite ajunge la 6.100 lei pe lună, incluzând sporuri, tichete de masă, vouchere de vacanță dar și alte beneficii.

La scurt timp după deschiderea magazinului din Ungheni, Kaufland Moldova și-a continuat planurile de dezvoltare și a anunțat deschiderea, pe data pe 11 martie 2021, a celui de-al cincilea magazin din Republica Moldova –  în orașul Comrat, situat pe strada Lenina, 99. În planurile de extindere ale companiei în țara vecină este prevăzută deschiderea a 20 de magazine în întreaga țară și, mai mult, construcția unui centru logistic propriu în decursul următorilor 10 ani.

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în orașul Hațeg, județul Hunedoara, pe data de 11 martie. Aceasta este o relocare a vechiului magazin din oraș. Rețeaua natională de magazine Lidl numără, în acest moment, 291 de unități.

Din 15 martie 2021, Lidl România a adus în magazinele din toată țara Săptămâna Românească, una dintre cele mai apreciate săptămâni tematice, dedicată produselor tradiționale realizate împreună cu furnizori locali.

În calitate de distribuitor major cu influență directă asupra consumului casnic, Auchan Retail s-a angajat să lupte împotriva poluării cu plastic, obiectivul principal setat pentru următorii ani fiind înlocuirea ambalajelor produselor marcă proprie cu materiale 100% reutilizabile, reciclabile sau compostabile.

La începutul lunii martie, Lagardère Travel Retail a deschis o nouă cafenea So!Coffee în Aeroportul Internațional Avram Iancu – Cluj, terminalul plecări internaționale. Cu o suprafață de 85 mp, acesta este cel mai mare coffee-shop în stil american operat de Lagardère Travel Retail în aeroporturile din România. Investiția se ridică la peste 100.000 de euro și este prima deschidere a grupului pe plan local, pe zona de food service, în 2021.

FMCG

Compania timișoreană Inter Conecter, specializată de 21 de ani în importul de dulciuri și produse alimentare premium, propune pieței din România o gamă largă de înghețată și deserturi congelate rafinate.

Mondelēz International și-a anunțat angajamentul mai ferm de a reduce utilizarea plasticului virgin în ambalaje, în cadrul eforturilor permanente de a elimina, reduce, înlocui și recicla ambalajele din material plastic la nivelul întregului portofoliu. Pentru sezonul din acest an, compania introduce sortimente noi și completează acest segment de piață aflat în plină dezvoltare.

Food Service Retail

Într-o perioadă extrem de dificilă pentru industria HoReCa, DAbo Doner a deschis 4 restaurante într-o singură zi. Orașele alese pentru extinderea DAbo reprezintă trei premiere: Cluj-Napoca (2 restaurante), Bacău și Brezoi, care va fi și prima locație Drive-Thru a rețelei naționale DAbo Doner.

Servicii

Orange Business Services (OBS), divizia B2B a companiei Orange România, oferă soluții de business personalizate, bazate pe tehnologie, ce permit companiilor de toate mărimile și din toate domeniile, inclusiv din industria FMCG și Logistică, să își transforme organizațiile prin utilizarea tehnologiei și a informațiilor digitale.

Studii

Brandurile care comunică oferte cu ocazia Zilei Internaționale a Femeii sunt mai apreciate de români, conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research. 

Evenimente

ecomTEAM 2021 – The New Normal în eCommerce, conferința dedicată sectorului eCommerce, va avea loc în perioada 21 – 22 aprilie 2021, pe platforma online IC Events, dezvoltată de compania InternetCorp. Înregistrare gratuită.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *