Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 10 – 14 septembrie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 10 – 14 septembrie 2018.

RetailRetail

Grupul Carrefour a lansat în România programul „Act for Food, acțiuni concrete pentru ca tu să mănânci mai bine”, susţinând astfel obiectivul său de a deveni lider mondial în tranziția alimentară pentru toţi.

Credit foto: Shutterstock

Pentru al optulea an consecutiv, magazinele PROFI contribuie și în 2018 la îmbunătățirea calității vieții celor mici prin intermediul campaniei „Te costă 0,00 lei să ajuți un copil” și i-a invitat pe toți cumpărătorii care le calcă pragul să decidă prin vot cât din cei 1.500.000 de lei pe care rețeaua îi donează să revină fiecăruia dintre ONG-urile înscrise în campanie.

Rewe România, operatorul rețelei de magazine de tip discount PENNY MARKET, a făcut căteva precizări în legătură cu rolul D-lui Oliver Eifler în echipa de management a REWE România.

Cea de-a doua ediție a studiului realizat de METRO, liderul mondial al comerțului cu ridicata, își propune o mai bună înțelegere a afacerilor independente din întreaga lume.

În perioada 13-29 septembrie, Lidl a deschis în București, pe Calea Victoriei Nr. 46, Muzeul Bucatelor Ascunse, o expoziție gastronomică temporară ce își propune să conserve tradițiile culinare, prin intermediul rețetelor autentic românești.

FMCG

La mai puțin de șase luni de la lansarea oficială, URSUS Retro a urcat pe podiumul World Beer Awards 2018, una dintre cele mai prestigioase competiții mondiale din industria berii, fiind singura marcă de bere din România premiată în cadrul competiției.

Grupul L’Oréal a numit-o pe Vanya Panayotova în funcția de Country General Manager L’Oreal România, începând cu ianuarie 2019.

Campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2018 este Borsec, care se menține și anul acesta în fruntea clasamentului BrandRo realizat de Unlock Market Research pentru Revista Biz.

Servicii

CBRE, liderul mondial și național pe piața de consultanță imobiliară, a anunțat rezultatele înregistrate pe piața de spații logistice și industriale din România.

Soluția SmartID.Inventory, dezvoltată de Compania Smart ID Dynamics, specializată în dezvoltarea și implementarea de soluții end to end pentru automatizarea proceselor din Retail, Productie, Logistică, Distribuție și Utilități, este încărcată pe terminalul ZEBRA TC25, ce permite automatizarea și accelerarea proceselor de inventariere a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar din orice companie, economisind timp valoros.

Studii

Conform raportului PwC Global Entertainment & Media Outlook 2018-2022 (GEMO), segmentele digitale vor fi cele mai dinamice componente ale pieței media și divertismentului din România în următorii 5 ani.

Evenimente

Ajuns la cea de a șasea ediție, evenimentul EXPO PLAST – expoziția internațională de produse, echipamente și tehnologii pentru industria de prelucrare a materialelor plastice – își așteaptă vizitatorii între 18 și 21 septembrie la REDAL EXPO în Sibiu.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,826 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 10 – 14 septembrie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: