Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 11 – 15 aprilie 2022

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 11 – 15 aprilie 2022.

BricoRetail.ro, publicația B2B dedicată sectoarelor DIY, Home Improvement & Gardening, organizează în perioada 29 – 30 iunie 2022, evenimentul internațional EXPO DIY 2022, sub conceptul Smart Green Home, o expoziție dedicată produselor din categoriile DIY, Home Improvement & Gardening, cu focus pe soluții și produse ecologice. Evenimentul EXPO DIY 2022 se va desfășura la Combinatul Fondului Plastic – sala Senat, str. Strada Băiculești, Nr 29, sector 1, București.

Rezervă un stand / Participă la eveniment

retailRetail

Kaufland  a continuat investițiile în Republica Moldova și a deschis primul magazin în Municipiul Orhei, fiind astfel al șaptelea magazin în Republica Moldova.

Lidl România a inaugurat două magazine în orașele Timișoara și Ploiești, pe data de 14 aprilie. Cu aceste două deschideri, rețeaua naționala a ajuns la 325 de magazine.

PENNY și-a continuat planul de extindere prin deschiderea unui nou magazin în Bistrița, județul Bistrița Năsăud. Retailerul și-a anunțat în această săptămână rezultatele financiare pentru 2021. Astfel, PENNY a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 5,39 miliarde de lei, reprezentând un avans de 14% raportat la 2020.

În perioada 20 octombrie 2021 – 31 ianuarie 2022, 45 de entități (ONG-uri, grădinițe, școli, licee și universități) au răspuns la call-ul inițiat de Fundația Auchan propunând proiecte care să sprijine alimentația sănătoasă, cu prioritate pentru categoriile defavorizate.

Auchan România a demarat un parteneriat cu VTEX, platforma enterprise de comerț digital, dedicată brandurilor și retailerilor, lideră în accelerarea transformării comerțului digital, prin care va integra noi funcționalități pentru cumpărătorii online.

Rezultatele Kaufland România bazate și în 2021 pe o strategie de sustenabilitate îi asigură companiei, pentru al doilea an consecutiv, certificatul de sustenabilitate din partea CHEP România, lider în închirierea paleților reutilizabili, și confirmă calitatea acțiunilor de protejare a mediului întreprinse de retailer.

FMCG

Bianca Presada a preluat, din martie 2022, rolul de Trade Marketing Director în cadrul Coca-Cola HBC România, devenind, astfel, membră în echipa de Senior Management a companiei.

Brandul de hrană uscată pentru animale ULTIMA, al doilea cel mai bine vândut produs din sectorul pet food supermarket pentru pisici și al treilea cel mai vândut produs din sectorul pet food supermarket pentru căței, din Europa, conform Euromonitor, aparține producătorului spaniol Affinity Petcare SA și este distribuit la nivel național în România de către compania Greenpoint Trade.

Marinela Ardelean, international wine expert și ambasadoarea programului Deschidem Vinul Românesc, ne spune mai multe despre ce a însemnat experiența de la New York pentru vinul autohton, dar și ce urmează în cadrul programului, într-un interviu pentru retail-FMCG.ro.

Cramele Recaș este prima companie producătoare de vinuri din România care își înnoiește flota auto cu 11 mașini electrice și 8 hibride.

Klintensiv, producător român de dezinfectanți profesionali, a anunțat lansarea Klinodiol, primul repelent anti țânțari și căpușe din portofoliu, pentru copiii cu vârste peste 6 luni și adulți.

Whiskas, în colaborare cu Waltham Institute, i-a invitat pe toți cei care aveau sau au adoptat recent o pisică să descopere cele mai noi studii despre îngrijirea lor. 45% dintre gospodăriile din România au în grijă pisici potrivit raportului Whiskas.

Strongbow® a lansat pe piața din România – Strongbow Dark Fruit®, sub o platformă de comunicare curajoasă: “A Force of Nature”.

BricoRetail.ro, publicația B2B dedicată sectoarelor DIY, Home Improvement & Gardening, a lansat B2B Meetings, platforma care conectează comercianții cu furnizorii de produse DIY, Home Improvement & Gardening. Platforma B2B Meetings programează întâlniri de business în cadrul expoziției EXPO DIY 2022 – Smart Green Home, ce va avea loc la Combinatul Fondului Platic din București, în perioada 29 – 30 iunie 2022 sau virtual, pe tot parcursul anului.

Food Service

Taco Bell, brandul de QSR (quick service restaurants) renumit la nivel internațional pentru produsele sale de inspirație mexicană, operat în sistem de franciză de Sphera Franchise Group, mizează pe o puternică strategie de digitalizare și inovație la nivel local, concentrându-se pe soluții și platforme menite să vină în întâmpinarea nevoilor consumatorilor.

Deschiderea primului restaurant Popeyes din România a adunat sute de clienți sâmbătă, 9 aprilie, încă de la primele ore ale dimineții, în Băneasa Shopping City, pentru a gusta celebrul pui prăjit, pregătit după rețete specifice bucătăriei din Louisiana.

E-commerce

Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare din mai multe categorii, împreună cu experții BCR Școala de Bani, ca parte a proiectului companiei “Courier Trampoline”, organizează cursuri de educație financiară pentru curieri și își propune să aibă un impact pozitiv în viața curierilor, prin dezvoltarea abilităților ce pot contribui la atingerea aspirațiilor lor profesionale.

Evenimentul European Digital Commerce powered by VTEX a devenit unul marcant pentru întreaga industrie de retail din regiune, reunind sute de specialiști, zeci de speakeri și ore întregi de conținut premium.

Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online, lansat la finalul lunii octombrie 2021, a atras în mai puțin de șase luni de activitate 30.750 de clienți unici din București și zona Ilfov, dintre care 20% au ajuns deja să plaseze recurent comenzi la mai puțin de 7 zile de la comanda precedentă.

Evenimente

Revista Biz a premiat, în cadrul Galei Biz Sustainability Awards 2022, campionii sustenabilității, 11 dintre cele mai respectate și active personalități, companii și ONG-uri care înțeleg cu adevărat ce înseamnă să fii responsabil și să investești în comunitățile din care faci parte.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

exporetail2022

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *