Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 11 – 15 februarie 2019.
retail-FMCG.ro, platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile care se adresează acestei nișe. Detalii
Hai să ne cunoaştem şi să vedem care ar fi cea mai bună modalitate de promovare B2B a produselor sau serviciilor dvs în retail-FMCG.ro! E suficient un mesaj pe adresa de e-mail revista@retail-fmcg.ro.
Retail
Horia Brenciu, cântăreț, actor, producător, prezentator de televiziune și entertainer a devenit noul ambasador al retailerului PROFI, în urma unui parteneriat semnat la începutul acestui an.
Credit foto: Shutterstock
În trimestrul I al anului financiar 2018/19, vânzările like-for-like ale retailerului METRO AG au crescut cu 2,3% față de anul precedent, în principal datorită piețelor din Europa de Est (cu excepția Rusiei) și Asia.
Compania VP Craft Industries SRL, care operează conceptul The Beer Institute, va deschide în București al doilea concept store, în complexul Agora Floreasca.
Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea a 2 magazine în Calafat, jud. Dolj şi Carei, jud. Satu Mare, pe data de 21 februarie 2019, rețeaua sa națională ajungând, astfel, la 244 de unități.
Mega Image a anunțat schimbările la nivelul comitetului executiv care au avut loc după ce Mircea Moga a preluat conducerea companiei.
FMCG
Amigo & Intercost este unul dintre cei mai mari distribuitori regionali de băuturi și produse alimentare și operatorul unei rețele de 13 magazine în județul Harghita, un business care are în spate o poveste fascinantă și care și-a propus să rămână compania de distribuție de referință în Regiunea Centru-Est a României.
Consiliul Concurenţei a autorizat tranzacţia prin care compania israeliană Central Bottlings Company Ltd, proprietarul Tuborg în România, achiziţionează de la compania germană Molkerei Alois Muller GmbH & CO KG participaţia deţinută de acesta la capitalul companiei Muller Dairy Ro SRL.
Compania TerraBisco a lansat biscuiţii 4×4 Biscuiţi de teren, care îmbină perfect cele două nevoi: nutriţie și gust.
Studii
Generația Z (tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani) este cea mai interesată de implicarea socială a companiilor în comunitățile și problemele sociale românești.
Analize
Economia globală va cunoaște o ușoară încetinire în 2019 pe măsură ce țările G7 revin, pe termen lung, la rate medii de creștere, reiese din analiza Global Economy Watch publicată de PwC.
În luna ianuarie 2019, de obicei luna cu cele mai puține inaugurări de magazine noi din an, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 16 magazine, în acest calcul intrând doar magazinele deschise și comunicate oficial de către retaileri.
Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.
You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.
Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
