Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 11 – 15 iulie 2022

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 11 – 15 iulie 2022.

În perioada 26 – 27 octombrie 2022, va avea loc evenimentul EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech, expoziția dedicată tehnologiei, echipamentelor, soluțiilor și serviciilor pentru retail & eCommerce & industria FMCG. Expoziția va avea și o componentă aplicată prin intermediul B2B Meetings, platforma online care programează întâlniri de business în cele două zile ale expoziției. Evenimentul EXPO RETAIL 2022, care se va desfășura la Combinatul Fondului Plastic – sala Senat – București, este organizat de publicația de business retail-FMCG.ro.

retailRetail

Lidl a continuat să se extindă în România și a deschis joi, 14 iulie 2023, două noi magazine în București și Brănești, creând astfel peste 40 de noi locuri de muncă.

La momentul de față, Lidl România depășește 330 de magazine la nivel local. De asemenea, tot pe 14 iulie, Lidl ajunge la peste 12.000 de magazine în toate cele 31 de țări în care este prezent, odată cu deschiderea magazinului numărul 12.000 din Varșovia, Polonia.

OMV Petrom și Auchan Retail România au deschis 200 de magazine MyAuchan în stațiile Petrom, jumătate din numărul total convenit de cei doi parteneri. Începând cu 2021, proiectul a fost accelerat, astfel încât finalizarea lui să poată avea loc cu un an mai devreme, în 2023. În acest an, vor mai fi inaugurate încă aproximativ 80 de magazine de proximitate în stațiile Petrom.

Auchan România a continuat dezvoltarea pe segmentul de proximitate și a inaugurat pe 14 iulie 2022 cel de-al șaselea supermarket din rețea și a doua unitate de vânzare din județul Iași. Amplasat în cadrul proiectului de retail de proximitate Family Market Miroslava, primul de acest tip din portofoliul grupului IULIUS, situat lângă primăria comunei, noul magazin concretizează conceptul de supermarket de mare suprafață testat și dezvoltat de Auchan în ultimii ani.

Carrefour România a anunțat o serie de numiri strategice în board-ul companiei, ca urmare a promovării a doi lideri cheie din cadrul businessului local și regional. Începând cu 1 iulie 2022, Jagoda Zientara, anterior Chief Financial Officer (CFO) și membru al Comitetului Executiv al Carrefour România din februarie 2020, a fost numită Chief Operating Officer (COO). Régis Moratin preia rolul de CFO, după ce, până în prezent, a ocupat funcția de Director de Control și Consolidare din regiunea Europei de Nord-Est. Ambii fac parte din Comitetul Executiv Carrefour România.

Concluzii, cifre și mai multe imagini după EXPO DIY 2022 – Smart Green Home, expoziția B2B organizată de publicația BricoRetail.ro în perioada 29 – 30 iunie 2022

FMCG

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, unul dintre principalii jucători de pe piața berii din România, a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 716 milioane lei, o creștere de aproximativ 10% față de anul 2020.

E-commerce

Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare în mai multe categorii, a încheiat un parteneriat strategic cu hypermarketurile Carrefour și oferă posibilitatea utilizatorilor de a comanda din 20.000 de produse comercializate de retailerul francez.

După o perioadă de dezvoltare accelerată, marcată de lansarea unor noi servicii adaptate nevoilor în permanentă schimbare ale clienților, eMAG și-a întărit echipa de management pentru a continua dezvoltarea companiei atât în România, cât și în Ungaria și Bulgaria.

Analize

În luna iunie 2022, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 33 de magazine. Acest calcul include doar deschiderile de magazine comunicate oficial. Retailerii care au inaugurat magazine în luna iunie 2022 sunt: Lidl, Profi, PENNY, Mega Image, Carrefour și Auchan.

Studii

Comerțul online cu produse FMCG (bunuri de larg consum) a ajuns la o penetrare de 40% în rândul gospodăriilor din România la nivelul anului 2021 și are potențial de a atrage alte 1,8 milioane de gospodării pe termen mediu și lung, a arătat GfK E-Grocery Study realizat de compania de cercetare de piață GfK România.

News from Romania

Romanian FMCG Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian FMCG Retail Market and FMCG industry, in June 2022, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B publication in online, in Romania, from retail & FMCG niche.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *