Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 14 – 18 decembrie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 14 – 18 decembrie 2020.

De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa

revista@retail-fmcg.ro!

Retail

PENNY.Planul de expansiune al PENNY România a continuat și în luna decembrie prin deschiderea a șapte noi magazine în șase județe din România. Astfel, discounterul reușește să își atingă obiectivul de a deschide 20 de noi magazine în anul 2020, un an dificil ca urmare a evenimentelor generate de actuala pandemie.

cora România a introdus Virtual Reality – turul virtual al hipermarketului, soluția pentru cumpărături rapide dedicată celor care nu au timp pentru cumpărături, dar preferă în continuare shoppingul tradițional. Turul Virtual Reality, disponibil pe site-ul cora, a fost realizat în hipermarketul cora Pantelimon.

Profi a deschis pe 18 decembrie 2020, ultimele două magazine din acest an, deschideri cu care rețeaua națională ajunge la 1.404 unități. În acest an, Profi a sărbătorit 20 de ani de prezență pe piața de retail din România. În luna decembrie 2020, retailerul a deschis, în total, 23 de magazine, dintre care 4 unități în format Standard (supermarket), 4 unități în format City și 15 unități în format Loco.

Kaufland România a inauguart pe data de 15 decembrie 2020, magazinul permanent din stațiunea balneoclimaterică Sovata, județul Mureș, situat pe pe Strada Primăverii, nr. 58. În semn de apreciere pentru implicarea constantă a echipei și de mulțumire pentru eforturile și solidaritatea demonstrate într-un an plin de provocări, în prag de Sărbători retailerul a anunțat că toți angajații vor primi bonusuri de Crăciun.

Apel al AMRCR (Asociația Marilor Rețele Comerciale din România)

Având în vedere apropierea Sărbătorilor de Iarnă, dar și restricțiile în vigoare pentru prevenirea răspândirii Covid-19, Asociația Marilor Rețele Comerciale din România – AMRCR supune din nou atenției Comitetului Național pentru Situații de Urgență, în atenția D-lui Raed Arafat – Secretar de stat, Șef al Departamentului pentru Situații de Urgență, solicitarea ca în perioadele 19 – 24 decembrie 2020 și 28 – 31 decembrie 2020, programul magazinelor să fie prelungit de la ora 21.00 până la ora 22.00.

Mega Image a obținut certificarea Safe Guard în urma auditării realizată de Bureau Veritas care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19 pentru toate spațiile în care își desfășoară activitatea: sediul central, magazinele Mega Image și Shop&Go, precum și depozitele proprii.

Lidl a continuat investițiile pe plan local prin inaugurarea a trei noi magazine pe data de 17 decembrie 2020: unul în Alba Iulia, unul în Brăila, iar cel de-al treilea în Focșani. Cu aceste trei deschideri, rețeaua Lidl ajunge la 288 de magazine.

OMV Petrom, cea mai mare companie integrată de energie din Europa de Sud-Est, a inaugurat prima stație modernizată de carburanți din rețeaua Petrom, în colaborare cu Auchan Retail România, în cadrul unui amplu program de modernizare a întregii rețele.

În contextul Covid-19, când vânzările pe care le aduce acest sezon industriei HoReCa nu sunt cele așteptate, METRO a lansat la nivel global campania „Uită de gătit”, prin care invită consumatorii să comande meniul de sărbători de la un restaurant din apropiere, câștigând astfel timp prețios alături de familie, dar și satisfacția de a susține antreprenorii locali.

Selgros Cash & Carry România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de retail din România, a deschis recent, în localitatea Chiajna, pe Centura București, o platformă logistică de 10.000 mp, prin care își va aproviziona magazinele cu toate produsele care au nevoie de temperatură controlată la depozitare: legume, fructe, delicatese, lactate, mezeluri, pește, produse congelate.

FMCG

Ferrero a lansat broșura destinată în exclusivitate ornamentelor festive de Crăciun, un suport inspirațional cu idei originale pentru decorul de sărbători, realizat cu specialitățile Ferrero.

Studii

Piața de vin a însumat aproximativ 1,8 miliarde lei în 2019, scăderea fiind de 11,4% față de 2018, iar în 2020 trendul va continua, până la o cifră de afaceri de aproximativ 1,7 miliarde lei, potrivit estimărilor specialiștilor KeysFin.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *