Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 14 – 18 martie 2022.
B2B Meetings, platforma care conectează retailerii cu furnizorii de echipamente, tehnologii și alte soluții și servicii pentru retail, va ramâne deschisă până la data de 15 aprilie 2022.
IPACK-IMA 2022 – târgul internațional de procesare și ambalare a produselor alimentare
În perioada 3 – 6 mai 2022, la Milano, va avea loc IPACK-IMA 2022, târgul internațional de procesare și ambalare a produselor alimentare, organizat de Ipack Ima Srl, un joint venture între UCIMA (Asociația Producătorilor Italieni de Mașini de Ambalare) și Fiera Milano, compania italiană care organizează târguri și expoziții încă din 1920. IPACK-IMA este un important loc de întâlnire face-to-face pentru profesioniștii din industria de procesare și ambalare, ce promite să aducă în prim-plan insight-uri și viitoare tendințe de consum la nivelul întregii industrii. Publicația retail-FMCG.ro este unicul partener pentru România al evenimentului IPACK-IMA 2022.
Retail
Lidl România a inaugurat un nou magazin în Turnu Măgurele, județul Teleorman, pe data de 14 martie. Cu această deschidere, rețeaua națională ajunge la 322 de magazine.
Carrefour România și-a consolidat echipele de Property și Expansiune, în contextul în care susținerea amprentei fizice rămâne un obiectiv strategic și în 2022, ca pilon al modelului omnichannel.
Astfel, cele două departamente sunt conduse de Mihai Tomescu, în calitate de Director Expansiune Hypermarket, precum și de Bogdan Jigman, Director Property & Expansiune pentru formatele Market, Express, Supeco, dar și Sediu și Depozite.
Profi, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a anunțat că a semnat primele contracte de muncă cu refugiați ucraineni și că toate joburile retailerului deschise în prezent sunt acum puse și la dispoziția oricărui potențial nou coleg ucrainean.
FMCG
Tuborg România este alături de cei care doresc să își construiască în România o nouă viață, oferindu-le un loc de muncă și posibilitatea de a avea unde locui. Locurile de muncă oferite sunt la fabrica Tuborg de lângă București și sunt disponibile pentru diverse categorii de specialiști, în funcție de calificări.
Letca, cea mai mare seră din sticlă de legume bio din România, situată în Comuna Letca, județul Giurgiu, a continuat seria de acțiuni sustenabile ce au în focus protejarea mediului înconjurător și reducerea amprentei de carbon a companiei, și introduce pentru produsele sale ambajale 100% reciclabile, o garanție pentru consumatori și partenerii din retail.
Heineken a lansat noua și singura sa bere virtuală, Heineken® Silver. Evenimentul de lansare a avut loc exclusiv în fabrica de bere virtuală aflată în platforma digitală imersivă Decentraland.
Food Service
Sphera Franchise Group, operatorul în sistem de franciză al lanțului de restaurante Taco Bell pe plan local, a inaugurat cel de-al doilea restaurant în orașul Constanța. Astfel, rețeaua Taco Bell a ajuns la un număr de 14 unități, în 9 orașe ale țării, ca urmare a unei strategii de business ce vizează expansiunea, digitalizarea și inovația.
E-commerce
Supermarketul online sezamo, parte a grupului european Rohlik, care își începe activitatea în primăvara aceasta, a anunțat că își lansează serviciile susținuți, în primă fază, de o flotă de mașini de livrare în totalitate electrice.
Food Service Retail
Roweb, companie românească de servicii software end-to-end, a investit peste 150.000 Euro în dezvoltarea unei soluții integrate pentru restaurante, vizând creșterea vânzărilor online a business-urilor din HoReCa.
Servicii
SmartBusiness, o companie românească ce activează de peste 15 ani în piața de soluții software integrate, va lansa, pe data de 16 aprilie 2022, SmartBusiness – un tool de marketing ce își propune să revoluționeze customer journey pentru retaileri și magazine online.
Analize
Invocându-se transpunerea în legislația națională a unei Directive europene (633 UTP), sunt aproape de a fi transformate în lege, în cadrul circuitului parlamentar, prevederi care denaturează scopul Directivei fiind susceptibile de a afecta concurența, încălcând legi naționale importante și chiar prevederi constituționale. AMRCR (Asociația Marilor Rețele Comerciale din România) a mai atras atenția pe acest subiect și în aprilie 2021, când a avertizat că Directiva UE privind combaterea practicilor comerciale neloiale a fost modificată substanțial în Senat prin includerea unor prevederi anti-concurențiale, care ar putea descuraja relațiile comerciale și programele de sprijin pentru producătorii locali. Și Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană (AHK Romania) trage un semnal de alarmă și anunță că vor exista repercusiuni serioase asupra economiei din România după ultima decizie a Parlamentului.
Evenimente
Bucharest Tech Week, festivalul ce transformă Bucureștiul în capitala internațională a tehnologiei, se întoarce în săptămâna 14 – 19 iunie 2022 cu o ediție spectaculoasă în format hybrid, ce va aduce din nou în inima orașului cele mai noi gadget-uri și inovații din domeniul tech, dar și ultimele soluții digitale create special pentru a contribui la dezvoltarea afacerilor și a ușura munca de zi cu zi.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail