Retail & FMCG – sinteza săptămânii 14 – 18 octombrie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 14 – 18 octombrie 2019.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

retailRetail

Cu ocazia evenimentului „Ziua Afacerii Tale”, METRO a susținut peste 15.500 de afaceri din România să fie mai aprope de clienții lor cu oferte speciale și evenimente inedite.

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea a două magazine: unul în orașul Craiova, județul Dolj, iar celălalt în localitatea Șelimbăr, județul Sibiu, pe data de 17 octombrie.

Cupio, unul dintre cele mai reprezentative branduri de pe piața produselor profesionale de manichiură, make-up și îngrijire personală, a deschis cel de-al 13-lea magazin în regiunea Bucovina.

FMCG

DONCAFÉ România, parte a Grupului Strauss, a primit și anul acesta o nouă recunoaștere importantă în industrie – MEDALIA DE AUR pentru calitatea excepțională a produselor, acordată de către renumita instituție germană Deutsche Landwirtschafts-Gesellschaft (DLG).

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a înregistrat o rată de creștere în volum de 15% la nivelul întregului portofoliu de beri premium și superpremium, în perioada ianuarie – iunie 2019, comparativ cu aceeași perioadă din anul anterior.

Servicii

Consiliul Concurenței a lansat Monitorul prețurilor produselor alimentare, platforma online care permite consumatorilor să afle prețurile practicate de către principalii comercianți cu amănuntul de produse alimentare.

NETOPIA Payments, cel mai mare procesator de plăți electronice din România, a intermediat în luna septembrie a acestui an peste 1 milion de tranzacții online cu cardul, în creștere cu 44% comparativ cu aceeași lună a anului trecut, în timp ce valoarea totală a acestora a crescut cu circa 15%.

Analize

Salariile brute în rândul companiilor private au crescut în medie cu 9,4% în acest an, potrivit studiului salarial PayWell 2019 realizat de PwC România.

Numărul insolvențelor din retail, din august, era de aproape 10 ori mai mare decât în ianuarie, arată o analiză Sierra Quadrant.

În luna septembrie 2019, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 38 de magazine, în acest calcul intrând doar magazinele deschise și comunicate oficial de către retaileri.

Evenimente

Pe 8 octombrie, în Sofia, în cadrul unui eveniment de lansare, a fost fondată alianța celor 7 agenții de comunicare din Europa de Sud-Est, cu scopul de a integra soluțiile de comunicare în regiune.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,978 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 14 – 18 octombrie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: