Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 14 – 18 septembrie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 14 – 18 septembrie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!


Factoring-ul este un pachet complet de servicii financiare menit să sprijine companiile care au oportunități și doresc să se dezvolte sau care au greutăți cu fluxul de numerar din cauza termenelor mai mari de încasare. Astfel, principalul beneficiu adus de factoring este că acesta elimină termenele de plată, iar companiile își încasează facturile la emitere.

Aflați mai multe detalii legate de contractul de Factoring


retailRetail

PROFI, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat pe 17 septembrie 2020, la Ploiești, primul său concept de magazin, ocazie cu care a anuțat că va introduce în acest an un nou format de magazin – PROFI GO, care se alătură deja consacratelor formate Standard, City și Loco și că își schimbă identitatea vizuală – GALERIE FOTO.

Credit foto: Shutterstock

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în orașul Luduș, județul Mureș, pe data de 17 septembrie 2020.

În preajma aniversării a 15 ani de existență în România, Kaufland, liderul pieței de retail din România, a lansat o amplă campanie de comunicare, începând de astăzi, 16 septembrie 2020, și până pe 10 noiembrie, în care povestește cum au devenit planurile sale realitate, din 2005 și până în prezent.

PENNY a inaugurat, alături de Habitat for Humanity centrul comunitar din Buftea, un spațiu ce va funcționa ca un after-school și va deservi două școli din Flămânzeni și Buciumeni – cartiere defavorizate din Buftea, unde sărăcia, conflictele și condițiile grele de locuire afectează puternic dezvoltarea și educația copiilor.

FMCG

Biodeck, liderul regional în soluții sustenabile pentru noua generație de ambalaje, o companie cu acționariat 100% românesc, a lansat o nouă gamă de saci menajeri necesari recuperării resturilor organice din gospodării, dar și a deșeurilor vegetale din grădini, piețe, parcuri și locuri publice.

Olympus Foods, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, a lansat primul iaurt de băut cu specific grecesc de pe piața locală.

Într-un an atipic evenimentelor și activărilor de brand din toată lumea, cunoscuta marcă locală de ciocolată ROM Autentic face un pas înainte și anunță extinderea portofoliului de produse cu prima napolitană ROM.

Food Service

Deși domeniul HoReCa trece printr-o perioadă plină de provocări, KFC România angajează peste 400 de persoane, în mai multe orașe din țară.

După ce a inaugurat două noi restaurante la diferență de o săptămână, AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, a deschis în București cel de-al treilea restaurant Burger King în doar o lună.

E-commerce

Utilizatorii Tazz by eMAG vor beneficia, în următorul an, de meniuri și evenimente pregătite, în exclusivitate pentru ei, de către restaurante din comunitatea Gault&Millau România, primul ghid gastronomic internațional prezent în România, în urma unui parteneriat încheiat între cele două entități.

eMAG a lansat prima aplicație de promovare a produselor pe site dedicată partenerilor săi din Marketplace, eMAG Ads, prin care aceștia își pot crea propriile campanii de promovare, crescând astfel vizibilitatea ofertelor și, în acest fel, și vânzările.

Aplicația de servicii de livrare rapidă Glovo este acum disponibilă în 33 orașe din România, cea mai recentă lansare fiind cea din Drobeta-Turnu Severin.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,062 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 14 – 18 septembrie 2020

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: