Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 15 – 19 octombrie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 15 – 19 octombrie 2018.

Oferim 5 invitații GRATUITE la retailArena 2018, conferința toamnei din retail, pentru cititorii publicației noastre, retail-FMCG.ro, partener media principal al evenimentului. Întrebările sunt așteptate până la data de 22 octombrie 2018, ora 12.00.

retailRetail

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în Oradea, în data de 18 octombrie 2018, unitate cu care rețeaua națională din România a ajuns la un total de 236 de magazine.

Credit foto: Shutterstock

Carrefour continuă să crească pe piața din România, în al treilea trimestru din 2018 înregistrând o creștere de 7,6% (4% like-for-like) a vânzărilor, cea mai mare creștere de pe piețele europene ale retailerului francez.

Kaufland România a redeschis pop-up restaurantul din București, situat pe str. George Constantinescu, nr. 2-4 (la Si Lounge, zona Pipera), care va sta deschis timp de două luni, de pe 8 octombrie 2018 și până pe 30 noiembrie 2018.

Penny Market, parte a grupului german REWE, a extins parteneriatul cu Federația Română de Fotbal pentru încă patru ani și susține noi echipe reprezentative și competiții.

FMCG

Produsele fără gluten (glutenul este denumirea generală a pro­teinelor care se regăsesc în cereale pre­cum grâu, orz, secară etc) sunt din ce în ce mai căutate nu numai de către persoanele care au intoleranță la gluten, dar și de către cei care doresc să aibă o viață sănătoasă, cu atât mai mult cu cât glutenul este prezent în multe dintre produsele alimentare clasice.

Nordic Food, una dintre cele mai mari companii în domeniul distribuției produselor alimentare premium din România,și-a consolidat poziția pe segmentul conservelor de pește prin încheierea unui parteneriat cu Thai Union, unul dintre liderii mondiali în producția de pește și a fructelor de mare.

Casa di Peroni s-a întors și  este găzduită de către restaurantul Roberto`s, un loc cunoscut şi apreciat pentru specificul italian și pentru atmosfera ce te duce cu gândul la Italia.

Servicii

România are potențialul de a deveni un jucător semnificativ în transporturile de mărfă din regiune, dacă infrastructura de drumuri și căi ferate ar urma trendul de creștere al afacerilor din acest sector, afirmă experții de la KeysFin într-o analiză realizată pentru Uniunea Societăților de Expediții din România.

Analize

Principalele tendințe pe segmentul de retail, în 2018, sunt creșterea vânzărilor online și sporirea semnificativă a numărului de proiecte comerciale dezvoltate în orașe secundare și terțiare, conform CBRE, liderul mondial și național pe piața de consultanță imobiliară, care a anunțat datele referitoare la evoluția pieței de retail, în prima jumătate (S1) din 2018.

În anul 2018, salariile din mediul privat din România au crescut ușor peste nivelurile planificate. Salariile la nivel național au crescut în medie cu 6,4%, față de ajustarea planificată (5,7%), potrivit celei de-a 20-a ediții a studiului salarial și beneficii PayWell, realizat de PwC România. Creșterea salarială din retail, peste media pieței (6,7%).

Evenimente

Între 21 și 25 octombrie 2018, la Paris, are loc evenimentul SIAL Paris 2018 (Salon International de l’Alimentation), cea mai mare expoziție de inovație în industria alimentară din lume, o sursă importantă de inspirație pentru producătorii, distribuitorii și comercianții din industrie.

Brânza românească de burduf ajunge la competiția gastronomică Barilla Pasta World Championship 2018, fiind ingredientul-vedetă al rețetei cu care Chef Adrian Cojocaru va paricipa la competiție.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 15 – 19 octombrie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: