Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 16 – 20 aprilie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 16 – 20 aprilie 2018.

Speakeri de la Carrefour, eMAG Marketplace, GfK România, Cris-Tim și Kooperativa 2.0 au confirmat deja prezența la Conferința EXPO SHOP – Future Retail Solutions din data de 17 mai 2018, un eveniment organizat de retail-FMCG.ro și de Euroexpo.

Înscrie-te acum!

Retail

Începând cu această primăvară, Kaufland România s-a reînnoit cu un nou slogan, lansat la nivelul întregului grup, în toate cele șapte țări în care compania este prezentă. Noul slogan este intitulat „Și săptămâna-i bună”.

Credit foto: Shutterstock

REWE România a anunțat într-o conferință de presă, că va deschide circa 25 de magazine Penny Market în 2018, iar ținta companiei germane este să opereze o rețea de 400 de magazine tip discount până în 2025.

Compania Much More Market ES, prima companie de tip cash&carry din Spania, ce distribuie produse alimentare românești pentru piețele din Spania și Germania și una din cele mai mari companii de distribuție a produselor românești din Diaspora, este o companie cu acționariat românesc, înființată în anul 2008.

Auchan România a inaugurat în Liberty Mall, București, în data de  19 aprilie, al nouălea magazin propriu de textile In Extenso by Auchan, acesta fiind și primul magazin de acest tipcare nu se află în aceeași locație cu unul dintre hipermarketurile retailerului.

FMCG

După o experiență de 60 de ani în producția de ambalaje, compania Prodplast a dezvoltat divizia de produse bio și a lansat Biodeck – primul brand din România care oferă publicului farfurii, pahare, tacâmuri, saci și pungi făcute 100% din surse regenerabile derivate din plante.

retailConsiliul Concurenţei a analizat tranzacţia prin care Unilever South Central Europe SA preia compania Betty Ice SRL.

Credit foto: Shutterstock

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a anunțat un avans al cifrei de afaceri în 2017, în creștere cu 9.12%  față de 2016.

Asociația Berarii României a anunțat evoluția de pe piața berii pe parcursul anului trecut, aceasta înregistrând o creștere moderată de 2% și ajungând la un volum de 16,11 milioane de Hl.

E-commerce

Mastercard, operatorul celei mai rapide rețele de procesare a plăților din lume, şi eMAG au demarat în această primăvară campania Cumpărăturile deştepte îţi dau cadouri perfecte”.

Studii

În primul trimestru al anului 2018, climatul de consum din Europa a rămas la un nivel relativ stabil. În România, așteptările privind câștigurile și înclinația către cumpărare au continuat, însă, să scadă, conform celui mai recent studiu al GfK.

Pe fondul șomajului în scădere și a celei mai mari creșteri a PIB din Europa Centrală și de Est, directorii financiari din România apreciază indicatorii economici pozitivi, însă se concentrează mai mult asupra consolidării afacerilor decât asupra extinderii, conform celui mai recent raport Deloitte CFO Survey. 

Evenimente

În cadrul Pack Expo 2018, una dintre cele mai importante expoziții de ambalaje și soluții de ambalare din Europa de Sud-Est, va avea loc Conferința Națională „Deșeurile de ambalaje: tendințe vs. eficiență”, pe data de 16 mai, începând cu ora 10:30, care se va desfășura în pavilionul B2 din Romexpo-București.

Cele mai bune ambalaje şi etichete realizate în România vor fi premiate de membrii industriei de profil la ediția a doua de ROMANIAN PACKAGING AWARDS, singurul concurs dedicat ambalajelor şi etichetelor din România, organizat în cadrul Pack Expo 2018.  

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

 Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,863 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 16 – 20 aprilie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: