Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 20 – 24 august 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 20 – 24 august 2018.

retailRetail

Cele mai dificile piețe alimentare din Europa au fost dintotdeauna acelea în care doi retaileri sunt lideri, dominând prin dimensiunea lor.

Credit foto: Shutterstock

Dar acum, această supremație este în scădere, iar discounterii câștigă teren. LZ Retailytics prevede că până și cei mai mari retaileri aflați la putere vor pierde teren în fața discounterilor. În timp ce cei mai importanți jucători și-au diminuat câștigurile de pe urma expansiunii, retailerii de tip discount se bucură de dezvoltare prin deschiderea de magazine noi și prin creșterea vânzărilor.

FMCG

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a încheiat primul semestru al anului 2018 cu o cifră de afaceri de 116 milioane lei (aproximativ 25 milioane Euro) și a raportat o creștere de 10% față de aceeași perioadă din 2017.

Preferințele românilor în materie de băuturi răcoritoare au fost analizate în cel mai recent studiu realizat de analiștii KeysFin.

“La 300 de ani de Timișoreana, România, te cinstim!” este sloganul prin care Timișoreana continuă aniversarea celor 300 de ani de tradiție în arta fabricării berii, din această vară.

L’Oréal România a intrat pe piața e-commerce cu primul magazin online propriu Kiehl’s, www.kiehls.ro care reprezintă un pas important în strategia companiei de a se extinde pe piața de retail online, unde aceasta a intrat în urmă cu cinci ani alături de e-retaileri parteneri.

Eldi, brutăria ardeleană cunoscută pentru produsele de panificaţie gustoase, naturale şi de calitate și cel mai mare producător din județul Mureș de produse de panificație și patiserie, își extinde portofiul de produse de patiserie cu o nouă linie de covrigei de casă.

Schimbări de acționariat în cadrul Nordic Group, după ce familia Moldoveanu preia pachetul majoritar al Nordic Food și Nordic Logistic, companii românești specializate în import, marketing și distribuție de produse alimentare premium.

Studii

Milenialii optează pentru mâncarea realizată din alimente a căror proveniență este cunoscută, arată studiul calitativ desfășurat pe o perioadă de 2 ani în interiorul comunității online create, moderate și coordonate de EXACT & WaveTree.Zero.

Servicii

Rata de dezvoltare a centrelor comerciale din Europa este încetinită, înregistrând o scădere de 23% față de anul trecut, la 3,8 milioane de metri pătrați în 2017, potrivit ultimului raport Cushman & Wakefield cu privire la centrele comerciale din Europa.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,856 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 20 – 24 august 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: