Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 23 – 27 august 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 23 – 27 august 2021.

Între 6 și 8 octombrie 2021, va avea loc la Bratislava – Slovacia prima ediție a evenimentului internațional WOF EXPO (World of Freight), un eveniment B2B inovativ dedicat întregului lanț de aprovizionare, cu focus pe logistică, care va include o zonă expozițională, mai multe conferințe, dar și o zonă pentru întâlniri B2B. 

Ultimele zile pentru achiziționarea biletelor sau rezervarea standurilor cu discount:

✅  Companiile din România care doresc să rezerve și să achiziționeze un stand în cadrul expoziției WOF EXPO, beneficiază de un discount de 30% până la data de 31 august 2021

Rezervarea standurilor se poate face aici: www.wofexpo.com/book/

✅  Vizitatorii din România pot folosi pentru înregistrarea la evenimentul WOF EXPO codul promoțional FMCG50WOF2021, care conține un discount de 50%, valabil până la data de 31 august 2021, în limita a 1.000 de bilete.

Înregistrarea vizitatorilor se poate face aici: www.wofexpo.com/tickets/

retailRetail

Carrefour și Bringo și-au consolidat parteneriatul prin lansarea unui model nou de serviciu, cel de livrare rapidă în București și Iași și prin extinderea către zone suplimentare de livrare, respectiv Mangalia, Craiova și Reșița.

Credit foto: Shutterstock

În acest moment, 63 de magazine din rețeaua Carrefour din 38 de orașe sunt incluse în aplicația Bringo. Totodată, clienții au acces la peste 50.000 produse din oferta retailerului, la prețurile din magazin.

Lidl a continuat investițiile pe plan local prin inaugurarea a două magazine noi pe data de 26 august: unul în orașul Bistrița și celălalt în orașul Brad, județul Hunedoara, ajungând la o rețea națională de 304 unități. În perioada 23 august – 05 septembrie, la achiziționarea oricărui produs din gama Școala în coolori vesele, Lidl România donează câte 1 leu către programul Teach for Romania.

La final de august se dă startul uneia dintre cele mai importante competiții sportive de ciclism din țara noastră: Turul României, sprijinit de Auchan Retail România. Anul acesta se aliniază la start 16 echipe din zece țări: Italia, SUA, Germania, Polonia, Kazakhstan, Republica Cehă, Serbia, Kuwait, Slovacia și România, printre care se numără o echipă procontinentală, 12 continentale și 3 naționale.

FMCG

Asociația Berarii României, vocea comună a industriei locale de bere, a continuat campania de celebrare a berii, cu o nouă etapă #BerePeBune și cu mesajul Împreună demontăm miturile despre bere. Mesajul Berarilor României câștigă credibilitate și consistență prin ambasadorii campaniei: Cori Grămescu, Radu Vâlcan, Nicolai Tand, Lavinia Ioana și somelierul de bere Virgil Dumitrașcu.

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company – una dintre cele mai importante companii de pe piața berii din România- a lansat Raportul de sustenabilitate pentru anul 2020  care arată progresele obținute în realizarea obiectivelor globale Our Beer Imprint 2025 de a contribui la protecția oamenilor, a mediului înconjurător și a comunităților.

Food Service

KFC România a anunțat extinderea programului Harvest în parteneriat cu mai multe bănci regionale ale Federației Băncilor Pentru Alimente din România, în mai multe orașe din țară. Astfel, din această vară, 26 de restaurante KFC sprijină băncile pentru alimente din orașe precum București, Brașov, Cluj, Oradea, Roman, Timișoara și Craiova, care, la rândul lor, oferă produsele asociațiilor cu programe sociale din regiunile în care activează: Sibiu, Bacău, Satu Mare, Baia Mare, Zalău, Târgu Mureș, Bistrița, Arad, Deva, Alba Iulia, Suceava.

Studii

Cel mai mare factor de stres pentru români este reintroducerea unor restricții ca urmare a unui nou val de COVID, conform unui studiu al inițiativei #RomaniaDeschisa, o platformă de dialog tripartit, creată de Cristian China-Birta. Studiul Comportamentul de consum în timpul pandemiei COVID-19 vs. perspective de viitor a fost realizat în luna iulie 2021.

Românii din mediul urban sunt consumatori de mezeluri și citesc în general etichetele produselor înainte de achiziționare, arată cel mai recent studiu iSense Solutions. Astfel că, mezelurile reprezintă o alegere gustoasă, sățioasă și rapidă pentru 51% dintre aceștia.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *