Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 23 – 27 iulie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 23 – 27 iulie 2018.

retailRetail

„Cultivat în România, specific românesc” este singurul proiect de revitalizare a soiurilor românești de legume prin care Lidl, inițiatorul proiectului, a extins oferta adăugând ardeiul gras ARUM și ardeiul iute JOVIAL, după ce anul trecut pe rafturile magazinelor Lidl s-au aflat roșia Buzău 1600 și ceapa roșie de Buzău.

Credit Foto: shutterstock.com

Grupul Carrefour, al doilea cel mai mare retailer mondial, a înregistrat la nivel internațional, în prima jumătate a anului 2018, o creștere a vânzărilor cu 0,7% (like-for-like) si 1,8% organic. Carrefour România a înregistrat cea mai mare creștere, de 8,1%, organic și de 5,3% like-for-like.

Carrefour a lansat în Belgia ShipTo, un nou serviciu de tip personal shoppers prin intermediul căruia produsele se livrează în mai puțin de 90 de minute.

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în Tuzla, jud. Constanța, în data de 26 iulie 2018.

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a deschis un nou magazin Gerovital la Cluj-Napoca, cel de-al doilea centru inaugurat în acest an.

FMCG

Grupul International Breweries (Netherlands), din care fac parte companiile United Romanian Breweries Bereprod (URBB, producătorul berii Tuborg în România) și Carlsrom Beverage, a înregistrat în România o cifră de afaceri net consolidată de 491 milioane de lei în 2017, în creștere cu aproximativ 11% în comparaţie cu rezultatul obținut în anul 2016.

Consiliul Concurenţei a analizat tranzacţia prin care Popasul Trebeș preia controlul unic asupra Pambac S.A., ca urmare a separării actualilor acționari, respectiv Popasul Trebeș și Comfert Agricultura.

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, și-a extins portofoliul de produse și a lansat pe piața locală noul iaurt grecesc Stragghisto, în urma unei investiții de peste 20 de milioane de euro.

Servicii

PayU, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme de plată online, a anunțat achiziția platformei tehnologice de plată israeliene ZOOZ, cu o viziune comună de a crea un nou standard global în domeniul infrastructurii de plăți.

Realitatea augmentată (AR) își va găsi din ce în ce mai mult aplicabilitatea în sectorul de retail, va ajunge să fie prezentă în magazinele fizice și va fi preluată în acest sector de către personalul din retail dar și de către consumatorii online, conform unui studiu ABI Research.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,990 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 23 – 27 iulie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: