Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 24 – 28 iulie 2022

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 24 – 28 iulie 2022.

retail-FMCG.ro, publicația B2B dedicată retailului alimentar, sectorului eCommerce și industriei FMCG, organizează în perioada 29 – 30 iunie 2022, evenimentul EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech, expoziția dedicată tehnologiei, echipamentelor, soluțiilor și serviciilor pentru retail & eCommerce & industria FMCG, pentru care lansează o invitație de participare pentru buyerii de tehnologie dn retail, eCommerce și industria FMCG. Expoziția va avea și o componentă aplicată prin intermediul B2B Meetings, platforma online care programează întâlniri de business în cele două zile ale expoziției. Evenimentul EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech se va desfășura la Combinatul Fondului Plastic – sala Senat – București. În același loc, publicația BricoRetail.ro a organizat, în perioada 29 – 30 iunie 2022, evenimentul expozițional EXPO DIY 2022 – Smart Green Home.

Retail

retailCarrefour România a atins pragul de 120 de unități Express la nivel național, cu deschiderea a 12 noi magazine în prima jumătate a anului. Întreaga rețea de proximitate este deservită de 100 magazine integrate și 20 în regim de franciză.

Extinderea formatului Express reprezintă un obiectiv strategic al Carrefour.

Lidl România a inaugurat un magazin în orașul Oradea, județul Bihor, pe data de 28 iulie. Cu această deschidere rețeaua națională ajunge la 336 de magazine.

Kaufland a inaugurat un nou magazin la Oradea, al doilea hipermarket al rețelei situat într-un centru comercial. Cu această deschidere, retailerul ajunge la o rețea națională de 153 de magazine.

Consiliul Concurenței a anunțat că a sancționat retailerul Mega Image cu amendă în valoare de 10,08 milioane lei (aproximativ două milioane euro) pentru furnizarea de informații inexacte privind prețurile unor produse de bază, precum uleiul de floarea-soarelui. În aceeași zi, Mega Image și-a prezentat public punctul de vedere cu privire la decizia de sancționare emisă împotriva sa de către Consiliul Concurenței pentru o presupusă faptă de comunicare de informații inexacte privind prețurile unor produse de bază

FMCG

Marca de bere Ciucaș a continuat, şi în acest an, misiunea de a menţine curate poienile din ţară pe care le-a amenajat şi invită consumatorii să se alăture cauzei, printr-o serie de activări de colectare a deşeurilor.

Natalia Gelshtein-Kishsh, executiv cu vastă experiență în managementul companiilor din domeniul FMCG și cu un palmares de succes în diverse piețe din Europa Centrală, a fost desemnată noul CEO al Alpin57Lux, companie românească axată pe producția și distribuția de înghețată, parte din grupul internațional Food Union.

Richard Heerink s-a alăturat echipei de conducere a Ursus Breweries în calitate de Vicepreședinte Strategy & Insights.

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a anunțat rezultatele financiare înregistrate la nivel de grup pentru semestrul 1 al anului 2022.

eCommerce

Freshful by eMAG a introdus în sortimentația ultra-fresh legumele “Din Grădină”, o inițiativă proprie From farm to fork.

Servicii

TRANSFORMATOR este un program de transformare de tip accelerator dedicat IMM-urilor si ONG-urilor cu experiență dovedită (minim 3 –  ani maturitate recomandată) care propun soluții sau sunt active în unul sau mai multe din următoarele 10 SDG-uri (Obiective de Dezvoltare Durabilă): Fără sărăcie (1), Sănătate și Bunăstare (3), Educație de calitate (4), Egalitate de gen (5), Apă și sanitație (6), Energie curată și la prețuri accesibile (7), Muncă decentă și creștere economică (8), Orașe și comunități durabile (11), Consum și producție responsabile (12) & Acțiune climatică (13).

Achiziții

Polish Enterprise Fund VII, un fond de private equity administrat de Enterprise Investors (EI), a vândut Noriel, cel mai mare retailer de jucării, jocuri și produse pentru copii din România, către compania Sunman Group din Turcia.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *