Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 25 iunie – 29 iunie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 25 – 29 iunie 2018.

Retail magazineRetail

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în București, în data de 28 iunie 2018.

REWE România a continuat planul de extindere și a deschis un nou magazin Penny Market în Mangalia, rețeaua națională ajungând la 225 de unități.

CBRE, liderul mondial și național pe piața de consultanță imobiliară, a anunțat primele concluzii legate de evoluția pieței de retail în 2018.

FMCG

Pentru al treilea an consecutiv, Coca-Cola HBC România, liderul industriei alimentare și a băuturilor de pe piața locală, a fost recunoscută drept cea mai responsabilă companie din ţară, prin transparența și implicarea cu care a dezvoltat proiecte de responsabilitate socială şi de mediu, conform studiului „Romania CSR Index 2018”, realizat de The Azores.

Nestlé Health Science a lansat în premieră în România OptiFibre, un produs unic, 100% de origine vegetală, pe bază de fibre solubile cu efect prebiotic, care ajută la reglarea tranzitului intestinal, sub conceptul „Poartă oversized de plăcere, nu de nevoie”.

Cu o istorie de 150 de ani, compania Pfeifer & Langen, cel de-al treilea mare producător și distribuitor de zahăr din Germania, prezent astăzi în 11 țări europene, produce şi distribuie zahăr sub marca Diamant.

Brandul Herbamare, singura sare cu ierburi care conține in totalitate condimente proaspete și naturale, amestecate cu sare de mare și alge marine, și-a făcut intrarea pe piața noastră prin intermediul companiei CCS TRADE, importator și distribuitor unic în România.

Campania de comunicare „Stadionul Iubirii”, realizată de agenția Minio Studio și Durex România, a fost implementată, de asemenea, în Bulgaria și Serbia.

Lavazza, renumita companie italiană de cafea, alături de Coca-Cola HBC România, a lansat un nou centru de training în România.

Grupul Alexandrionlider în producția și distribuția de băuturi alcoolice din România, a anunțat că a încheiat un acord cu statul New York, pentru deschiderea primei distilerii din Statele Unite în regiunea Mid-Hudson, Comitatul Putnam.

Studii

Terenurile agricole utilizate pentru agricultura ecologică în trei țări din sudul Europei reprezintă 44,9% din totalul suprafețelor dedicate agriculturii bio din întreaga Uniune Europeană, conform unui infografic realizat de Euractiv.

Servicii

În următorii câțiva ani, soluţiile de ambalare inteligentă bazate pe coduri digitale unice vor redefini cumpărăturile de alimente atât în mediul online, cât și în cel offline, conform raportului Tetra Pak Index 2018.

Începând cu luna iulie, Bogdana Gheorghe devine noul Director General al RetailZoom. Bogdana și echipa ei vor conduce procesul de lansare al noului portofoliu de produse și servicii RetailZoom.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 25 iunie – 29 iunie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: