Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 30 iulie – 3 august 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 30 iulie – 3 august 2018.

retailRetail

Kaufland România a extins lista beneficiilor oferite angajaților și a anunțat două noi proiecte importante, prin care acordă reduceri de până la 60% pentru achiziția unei biciclete pentru adulți sau pentru copii, printr-un parteneriat cu Pegas, din dorința de a încuraja un stil de viață activ.

Credit foto: Shutterstock

Valoarea pieței de retail modern din România este estimată la 17-20 de miliarde de euro, principalele nume din top după cifra de afaceri fiind Kaufland, Carrefour, Lidl și Auchan, conform analizei companiei Euler Hermes, liderul global în asigurarea de credit comercial şi recunoscut specialist în domeniul garanţiilor şi al colectării creanţelor.

FMCG

PepsiCo a înregistrat performanțe importante în 2017 în realizarea obiectivelor sale de sustenabilitate pe toți cei trei piloni – Produse, Planetă și Oameni, potrivit celui mai recent Raport de Sustenabilitate, în timp ce a avut un profit de 6.5 miliarde de dolari în același an.

Vascar, unul dintre principalii producători de preparate din carne și conserve din România, a anunțat lansarea platformei Alege Natural, Fără E-uri, ce cuprinde produse din carne cu ingrediente 100% naturale.

Servicii

Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții de e-commerce bazate pe platforma Magento, în colaborare cu DHL Express, a lansat „Blugento Global”, un serviciu dedicat magazinelor online care vor să își extindă activitatea peste granițe.

Schneider Electric, lider în transformarea digitală a managementului energiei și în automatizare, a dezvoltat un nou instrument de trasabilitate completă, pentru a monitoriza produsele pe parcursul întregului lanț de aprovizionare din fabrici.

Compania Smart ID Dynamics, specializată în dezvoltarea și implementarea de soluții end to end pentru automatizarea proceselor din Retail, Productie, Logistică, Distribuție și Utilități, aduce în atenție sistemul Zebra Food-Safe Solution Card ce oferă soluții pentru retail de tipărire a cardului de siguranță alimentară.

Analize

În luna iulie 2018, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 20 de magazine, în acest calcul intrând doar magazinele deschise și comunicate de către retaileri. au deschis magazine Lidl (2), Profi(15) și Mega Image (3).

News from Romania

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market, in July 2018, provided by our magazine, the most read B2B online publication in Romania from retail & FMCG niche.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,830 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 30 iulie – 3 august 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: