Macfrut_Digital

Retail & FMCG – sinteza săptămânii 29 iunie – 3 iulie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 29 iunie – 3 iulie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro, mai ales în contextul actual ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!

retailRetail

Auchan Retail România a deschis primul magazin Auchan Kids, situat pe galeria comercială din centrul comercial Hello Shopping Park Bacău, în vecinatatea magazinului Inextenso, lângă hipermarketul Auchan.

Credit foto: Shutterstock

PENNY, rețeaua de magazine de tip discount, aparținând REWE România, a anunțat îmbunătățirea experienței de cumpărare odată cu schimbarea identității vizuale și a conceptului de comunicare. Astfel, PENNY Market, devine PENNY.

Carrefour a deschis Bonteria Very & So, un nou concept de magazin, în București, situat pe Calea Dorobanților nr. 103-105. Very Natural & So Beautiful, Bonteria creată de Carrefour, este prima de acest tip deschisă în țară. Magazinul cuprinde o selecție de parfumuri, produse de make-up, cosmetice, produse de îngrijire a părului, produse BIO și alte articole care încurajează o stare de bine.

FMCG

Toneli, liderul pieței de ouă de consum din România, a relansat Toneli Kids, produsul special creat pentru copii, un produs îmbunătățit, inclusiv din punct de vedere design al ambalajului și care a devenit free range.

Grupul Lactalis a decis închiderea unităților de producție Floreni și Vatra Dornei din cadrul societății Dorna Lactate. Brand-ul LaDorna și societatea Dorna Lactate își continuă, însă, existența în România, iar portofoliul de lactate LaDorna va fi produs în celelalte fabrici românești ale grupului. Întregul proces se va încheia la sfârșitul lunii august 2020, cu respectarea strictă a tuturor reglementărilor legale în vigoare.

Compania Salconserv Food, deținută de oamenii de afaceri Raul Ciurtin și Eberhart Răducanu, a investit trei milioane de euro în brandul Verdino, o gamă cu peste 30 de produse, toate pe bază de proteină de mazăre, care substituie carnea.

Unilever South Central Europe (USCE) a anunțat numirea Irinei Urechean în rolul de Director Marketing al categoriei Home Care, începând cu 1 iulie.

Food Service

Lanțul de cafenele 5 to go a marcat o nouă premieră în România prin introducerea în locații a paielor comestibile pentru băuturile reci, fiind primul business cu o astfel de inițiativă.

Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, a anunțat o amplă campanie de recrutare la nivel național în care oferă peste 700 de locuri de muncă în toate cele 26 de orașe în care este prezent, printre care București, Cluj-Napoca, Constanța, Piatra Neamț, Pitești, Focșani, Satu Mare, Oradea sau Deva.

E-commerce/ retail online

Începând din 25 iunie Bringo a devenit disponibil în 6 noi orașe: Reșița, Giurgiu, Oltenița, Deva, Câmpulung și Târgu Mureș. Locuitorii acestor orașe beneficiază de livrare gratuită la prima comandă până la data de 30 septembrie.

Bolt, principala platformă europeană de transport la cerere, a adus un nou membru la conducerea operațiunilor locale: Astfel, activitatea diviziei de livrări de mâncare va fi coordonată de Andrei Manea, din funcția de Country Manager Bolt Food.

Studii

Samsung, Lidl și Huawei ocupă primele trei poziții în ediția Top Social Brands 2020. Brandurile sunt urmate în Top 10 de Coca-Cola, KFC, Vodafone, Banca Transilvania, Telekom, Kaufland și Orange. Top Social Brands 2020 este realizat de Biz Market View, divizia de market research a Biz Agency, în parteneriat cu ZeList, și reprezintă rezultatul unei analize complexe a activităților desfășurate de brandurile active în social media, în intervalul 1 mai 2019 – 1 mai 2020.

La nivelul întregii piețe media în România, analiza Media Fact Book estimează o scădere cu 16,5% în 2020 versus 2019, până în zona pragului financiar de 401 milioane de euro.

38% din români ar fi dispuși să plătească pentru un abonament lunar de parcare privată chiar și 150 de lei pe lună, dacă acest serviciu ar fi disponibil și ei ar locui în proximitatea unui centru comercial cu parcare.

Pandemia de Covid-19 și măsurile luate de autorități pentru contracararea ei au influențat comportamentul de cumpărare al românilor, arată un studiu reprezentativ național iSense Solutions.

News from Romania

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market and FMCG industry, in June 2020, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B publication in online, in Romania, from retail & FMCG niche.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,040 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 29 iunie – 3 iulie 2020

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: