Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 26 – 30 noiembrie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 26 – 30 noiembrie 2018.

grocery retailRetail

Penny Market a lansat 100 de produse inedite sub brandul Hanul Boieresc, realizate după rețete care au fost pe gustul românilor în ultimele decenii și care pot fi găsite exclusiv în magazinele Penny Market din toată țara.

Credit foto: Shutterstock

Pe 7 noiembrie, METRO Cash & Carry România a fost desemnat de către Hospitality Culture Institute Cel mai bun furnizor în industria HoReCa din România, pentru excelență în ospitalitate, demonstrată prin serviciile de calitate, atenția la detalii și dorința de a explora noi teritorii.

În prag de Centenar, construcția unui viitor sustenabil este măsurată de Lidl și de Ambasada Sustenabilității în România prin „100 de Români”, un proiect-radiografie a societății românești.

PROFI a lansat cartea „Zestre culinară dichisită de PROFI”, prima ediție a unei colecții de rețete culinare autentice din satele românești, culese și povestite de Claudia-Romana Rista, cunoscută ca Fata care gătește cu flori.

Kaufland România aduce omagiul său Centenarului și a anunțat o serie de evenimente organizate în preajma zilei de 1 Decembrie, pentru a celebra 100 de ani de la Marea Unire, prin care dorește să transmită în cel mai direct mod mesajul său pentru românii din toată țara: Împreună scriem următorii 100 de ani.

FMCG

PepsiCo va testa un sistem de etichetare interpretativă pe bază de coduri de culori pentru băuturi și alimente, pe mai multe piețe din UE, utilizând metoda bazată pe cantitatea de 100g/ml, deja implementată în mod voluntar în Regatul Unit și Irlanda.

Servicii

Compania ROPECO, principalul furnizor local de soluții și echipamente în domeniul procesării de numerar, a împlinit luna aceasta 25 de ani de prezență pe piața din România.

Studii

Starcom România a lansat ediția 2018 a studiului Consumer Report, cel mai amplu studiu dedicat consumatorului din România, ajuns anul acesta la ediția cu numărul 5.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,830 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 26 – 30 noiembrie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: