Retail & FMCG – sinteza săptămânii 27 – 31 iulie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 27 – 31 iulie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro, mai ales în contextul actual ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!

retailRetail

Mega Image a continuat expansiunea prin deschiderea de noi magazine în centre urbane puternice din țară în care vine aproape de localnici prin magazine de proximitate.

Credit foto: Shutterstock

Astfel, retailerul Mega Image intră pe piața din Sibiu și deschide primul magazin în format Mega Image, de tip stand alone, situat în comuna Șelimbăr, pe strada Doamna Stanca nr. 35.

Stocul de retail modern din România, format din centre comerciale, parcuri de retail și galerii comerciale cu o suprafață închiriabilă de minimum 5.000 de metri pătrați, a ajuns la nivelul de 3,96 milioane de metri pătrați și urmează să depășească pragul de 4 mil. metri pătrați până la finalul anului, reiese din datele raportelor Bucharest Retail Market și Retail Regional Cities, realizate de Cushman & Wakefield Echinox.

Carrefour România a anunțat plecarea Anei Krasovschi, Director Resurse Umane și Membru în Comitetul Executiv, începând cu data de 1 august 2020, după mai mult de 20 de ani petrecuți în companie.

FMCG

URSUS Cooler și-a extins gama de mixuri pe bază de bere fără alcool și suc de fructe și lansează două variante noi, cu suc răcoritor de grepfrut și cu suc de cireșe, brandul consolidându-și astfel poziția de lider în acest segment.

Coca-Cola România a lansat „Mai deschiși ca niciodată” (Open Like Never Before), prima campanie lansată de când pandemia Covid-19 a produs atât de multe transformări în întreaga lume.

Mars, unul dintre cei mai mari producători din domeniul alimentar din lume, anunță numirea lui Arman Sutbayev în funcția de Market Director pentru România, începând cu luna august a acestui an.

Compania Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a anunțat rezultatele financiare înregistrate la nivel de grup în prima jumătate a anului, raportând o creștere organică de 2,8%, cu o creștere internă reală (RIG) de 2,6% și pricing de 0,2%, creștere susținută de avântul înregistrat în Americi (AMS), Purina PetCare și Nestlé Health Science.

E-commerce

foodpoanda, cea mai mare platformă de food ordering din România, a anunțat că a început un parteneriat cu Inmedio, lider național pe segmentul news & convenience, parte din portofoliul Lagardère Travel Retail România.

Studii

Dacă în urmă cu un an studiul PwC România Workforce Disruption Index arăta că, în următorul deceniu, 275.000 angajați români ar trebui să învețe abilități digitale noi ori superioare (upskilling) pentru a-și menține sau găsi locuri de muncă, estimările în contextul pandemiei – care a accelerat digitalizarea – devansează termenul cu cel puțin cinci ani.

Evenimente

Cea de a 10-a ediție a Școlii de Vară de E-Commerce & Digital Marketing GPeC se va desfășura exclusiv online, în perioada 26 – 30 august 2020 și aduce participanților 4 zile de cursuri intensive și exerciții practice axate pe cele mai importante subiecte pentru a avea un magazin online de succes.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *