Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 27 – 31 martie 2023

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 27 – 31 martie 2023.


EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech, singura expoziție B2B din România dedicată tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, ce va avea loc în perioada 25 – 26 octombrie 2023, la Combinatul Fondului Plastic, sala Senat, din București, își prezintă primii parteneri și expozanți pentru ediția din acest an.

RELEX Solutions și partenerul local re:innovation sunt primii parteneri SMART și expozanți, Plin Tech și Gun Media sunt primii parteneri TECH și expozanți, GLOVE, Soft Net Consulting, Update Advertising și Recicleta (un program Viitor Plus) sunt primii parteneri GREEN și expozanți, iar TSC Auto Id Technology, Plametco și Tecsol ISP sunt primii expozanți ai ediției din acest an. De asemenea, Happy Friday este Catering Partner, iar Mediamodels este Hostess Partner.

Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti

Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456

retailRetail

Retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat 7 magazine în luna martie 2023.

Cu aceste deschideri, Profi a ajuns la o rețea națională de 1.660 de magazine. În plus, retailerul a depășit 1.100 de magazine Partener la finalul lunii martie.

Alba Iulia, Sebeș și Aiud s-au alăturat orașelor în care magazinele Profi găzduiesc Raftul cu Bunătăți Locale, județul Alba fiind al doilea din acest an în care Profi implementează acest program.

Consiliul de Administrație al Grupului Carrefour a decis, în unanimitate, să-i propună lui Alexandre Bompard reînnoirea mandatului său de CEO al grupului.

Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în București, pe data de 3 aprilie. Cu această deschidere, rețeaua națională ajunge la 352 de unități.

Retailerul a continuat seria de măsuri în vederea eficientizării activității de transport, prin montarea primei stații de încărcare electrică fast charge a camioanelor, dar și a primei stații CNG, ambele situate în cadrul depozitului logistic Lidl din comuna Fundeni, județul Călărași.

Square 7 Properties în parteneriat cu fondul de investiții belgian Mitiska REIM a inaugurat Giurgiu Shopping Park, pe bulevardul Academician Miron Nicolescu nr 10, având drept ancoră un magazin Lidl.

PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, și-a extins rețeaua și a inaugurat un nou magazin în orașul Câmpulung, județul Argeș. Astfel, rețeaua PENNY a ajuns la un număr de 339 de unități în România.

FMCG

L’Oréal a anunțat o nouă investiție în proiectul condus de Geno, compania de biotehnologie, pentru a crea alternative sustenabile la ingredientele cheie din produsele cosmetice.

De la începutul lunii martie, Stephane Batoux, executiv cu peste 20 de ani de experiență în industria FMCG, a fost promovat în poziția de Global CEO al producătorului de dulciuri  ETi, responsabil de coordonarea activității în toate piețele unde compania este prezentă și de dezvoltarea strategiei de extindere la nivel internațional.

Ursus Breweries a lansat Peroni Nastro Azzurro Stile Capri – o bere lejeră, care are o concentrație mai mică de alcool (4,2%) și care păstrează calitatea îndrăgitei Peroni Nastro Azzurro.

Consiliul Concurenței a declanșat trei investigații privind posibile înțelegeri de stabilire a prețurilor pe piețele producției de ulei de floarea soarelui, unt și zahăr.

Food Service Retail

Industria de servicii alimentare a scăzut cu 4% în 2022, până la 5,44 miliarde euro, arată datele celui mai nou studiu al Hospitality Culture Institute.

Sphera Franchise Group, liderul industriei de food service din România, și-a extins rețeaua de restaurante prin deschiderea primei sale unități KFC în Giurgiu, continuând astfel strategia de dezvoltare a businessului pentru anul în curs.

E-commerce

După trei ani de investiții substanțiale în tehnologie și infrastructură pentru servicii, precum și în creșterea gamei de produse cu ajutorul comercianților din Marketplace, eMAG a numit-o pe Irina Pencea în rolul de General Manager eMAG România.

Glovo, una dintre cele mai importante aplicații multi-categorie din lume,a lansat Fondul de Impact, primul proiect de acest fel din industria platformelor de livrare, unde o mică parte a încasărilor Glovo din fiecare comandă va fi dedicată susținerii proiectelor de Impact și Sustenabilitate.

Servicii

CTP, cel mai mare proprietar, dezvoltator și administrator de spații industriale și logistice din Europa, după suprafața închiriabilă (GLA), a achiziționat un portofoliu de peste 100.000 mp de la FM Logistic, una dintre cele mai importante companii de servicii pentru lanțul de aprovizionare din Europa, care va continua să fie chiriaș CTP pe termen lung.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *