Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 5 – 9 aprilie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 5 – 9 aprilie 2021.

retail-FMCG.ro lansează platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail.

B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

retailRetail

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în orașul Timișoara, pe data de 15 aprilie. Noul magazin Lidl din Timișoara are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m².

Unitatea dispune de peste 100 de locuri de parcare, precum și de o stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan.

Brandul exclusiv TEX de la Carrefour a continuat și în acest an demersurile pentru modă creată cu respect pentru natură, sub umbrela TEX Responsabil.

Lansat anul trecut în România prin trei acte de sustenabilitate – Bio, Materiale Reciclate și Economisirea Apei, TEX Responsabil adaugă în această primăvară la gama sa de piese vestimentare și articole pentru casă un nou act de sustenabilitate – Protejarea Pădurilor.

Cele două Unități de Suport Medical organizate de către Auchan Retail România, alături de Leroy Merlin România, cu sprijinul Ministerului Sănătății, al Departamentului pentru Situații de Urgență și al autorităților clujene au fost premiate joi, 8 aprilie 2021, cu locul I la categoria Sănătate, în cadrul ediției din acest an a galei CSR Romanian Awards.

FMCG

Grupul italian Lavazza, unul dintre cei mai importanți producători de cafea din lume, a raportat, anul trecut, venituri totale de 2,085 miliarde de euro, într-un context economic și social dificil, în care piețele globale au fost grav afectate de COVID-19. De asemenea, Lavazza a raportat o majorare de 17,3% a veniturilor din sectorul de retail.

CAHM Europe, liderul de piață național în cosmetice hoteliere, cu o cotă de piață de peste 40%, dar și un important furnizor al retailului, și-a anunțat planul de dezvoltare pentru acest an, care presupune deschiderea celei de-a doua unități de producție dedicată exclusiv produselor pentru retail, sub brandul Sense, la care se adaugă lansarea unor produse noi, sustenabile, în tendință cu opțiunile consumatorilor.

TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată, a anunțat achiziția în proporție de 100% a Secret Prod SRL din Brăila. Tranzacția sprijină creșterea de business demarată de TOPGEL pe piața din România și în industria de înghețată și patiserie conform strategiei de dezvoltare de business și linii de producție urmărită în anul 2021.

LONCOLOR, brand românesc și lider de piață în categoria vopsea de păr, a pregătit de mai bine de un an un amplu proiect de relansare pentru cea mai populară gamă din portofoliu: LONCOLOR ULTRA. Astfel, toate cele 35 de nuanțe existente se relansează sub un nou ambalaj, mai atrăgător și aerisit, la care se adaugă încă 5 nuanțe noi, pentru un total de 40 de nuanțe, adică cea mai largă gamă de opțiuni cromatice la nivelul întregului portofoliu de game LONCOLOR.

Oameni

Compania de tehnologie 2Performant, liderul pieței de marketing afiliat din România, listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P), a anunțat organizarea companiei în 2 Business Units: 2Performant România și Bulgaria și 2Performant Growth Unit. Business Unit-ul România și Bulgaria este condus de Raluca Negrea, Country Manager România și Bulgaria 2Performant, și vizează operațiunile pentru piețele validate pe care 2Performant este deja activă, cu o poziție puternică. Growth Unit testează și validează piețe și abordări noi în business pentru compania românească de tehnologie, atât pe piețele externe, cât și în țară, și este condus de Constantin Stanciu, care devine Growth Manager al companiei.

Ursus Breweries a anunțat schimbări în echipa executivă a companiei, având doi noi Vicepreședinți pentru echipele de Marketing și Vânzări. Astfel, Iulia Andreșoiu, Vicepreședinte Marketing, și Gabriela Crețu, Vicepreședinte Vânzări, vor face parte din board-ul celui mai mare producător de bere din România.

E-commerce

Acum un an, când primele cazuri Covid-19 au fost confirmate pe teritoriul României, peste 3.000 de angajați din eMAG au început să lucreze de acasă. Astfel, Peste 3.000 de angajați eMAG vor lucra permanent în mod hibrid după pandemie. Decizia a fost luată în urma studiilor despre modul de lucru, efectuate în ultimul an.

Servicii pentru retail

ROPECO București, principalul furnizor local de soluții și echipamente în domeniul procesării de numerar, a implementat în hipermarketurile cora soluția de recirculare a numerarului Glory CASHINFINITY ™ CI-200 pentru back-office. Produsă de către Glory, lider de piață la nivel mondial în dezvoltarea de soluții destinate procesării numerarului în retail și distribuită în România de către compania ROPECO București, Glory CASHINFINITY ™ CI-200 este o soluție automată care aduce o schimbare importantă în retail: vizibiliate, trasabilitate și securitate în gestionarea numerarului.

Tassid Holding, compania sibiană care furnizează servicii de igienizare și dezinfectare a cărucioarelor și coșurilor de cumpărături din retail, și-a extins serviciile existente, dar a adăugat și altele noi, în 2020. Despre provocările și oportunitătile companiei Tassid în atipicul an 2020, despre schimbările și adaptările din companie și despre noile servicii și planurile de extindere ale companiei Tassid, am stat de vorba cu Domnul Daniel Sârbu, directorul general al companiei Tassid Holding.

Analize

Asociația Berarii României a anunțat evoluția pieței berii în anul 2020. Piața berii a avut un volum care s-a menținut la nivelul anului anterior; a înregistrat o evoluție de +0.5% în volum, ajungând la 16,75 milioane hl. În contextul Covid-19, românii au preferat ambalajele de unică folosință: sticlă nereturnabilă, plastic sau doză. Ponderea sectorului HORECA în vânzările de bere a scăzut la 8% în 2020, de la 15% anul anterior. Mixurile de bere și berile aromatizate au crescut cu 6%, în timp ce specialitățile de bere au scăzut cu 28%.

Food Service Retail

Burger King România anunță că mult așteptatele produse Plant-Based – Plant-Based Whopper & Plant-Based Nuggets – au ajuns și în România. Noile produse se adresează fanilor și flexitarienilor care preferă produsele fără carne dar încă își doresc să simtă gustul și consistența cărnii. Acestea pot fi găsite în toate cele șase restaurante Burger King din București, dar și pe platformele de delivery.

Evenimente

12 echipe din cele trei categorii de produse, Fashion, Beauty și Books, intră în Liga Națională de Marketing, prima competiție de marketing din România, organizată de 2Performant, liderul pieței de marketing afiliat din România și companie de tehnologie listată la BVB (simbol 2P).

Ultimele zile de înscrieri la ecomTEAM 2021 – The New Normal în eCommerce, conferința dedicată sectorului eCommerce, care va avea loc în perioada 21 – 22 aprilie 2021, pe platforma online IC Events, dezvoltată de compania InternetCorp.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *