Sinteza săptămânii 30 iulie – 3 august

Intern:

Prigat a lansat Enciclopedia Chefului de Viaţă, o colecţie de momente şi idei care stârnesc zâmbete, stare de bine şi vitalitate.

Penny Market XXL a anunțat finalizarea procesului de remodelare a magazinului său din Braşov.

Producătorul de vinuri Trapiche a primit premiul “World’s Best Producer of the Year”.

Între 2-14 august 2012, hypermarketul Real organizează un târg de produse locale, tradiţionale şi ecologice.

Internațional:

Retailerul german Kaufland va avea un nou CEO, începând cu data de 1 martie 2013.

Coca-Cola a anunțat că intenționează să își eficientizeze afacerile prin crearea a trei divizii.

Metro Group și-a făcut public raportul financiar pentru a doua parte a anului curent.

Standard&Poor, o importantă companie americană de rating, a anunțat că perspectiva ratingului retailerului Tesco a fost schimbată din stabilă  în negativă.

Compania Henkel intenționează să crească prețurile produselor din portofoliul său din cauza cererii slabe de pe piața europeană.

Scădere de 4,3% a venitului net pentru Kraft Foods în al doilea trimestru.

Grupul german Metro își examinează în această perioadă activitatea la nivel internațional.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,832 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza săptămânii 30 iulie – 3 august

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: