Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 26 – 30 iunie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 26 – 30 iunie 2017.

Compania Tiravis, importator pe piaţa din România de produse electrocasnice, propune pieţei de retail & FMCG din România gama de electrocasnice mici Taurus, ce include unele dintre cele mai fiabile, funcţionale şi inovative produse din acestă categorie.

RetailRetail

PROFI încheie luna iunie cu un total de 13 magazine noi, dintre care opt în format Loco, două în format City și trei în format Standard.

Credit Foto: shutterstock.com

Auchan Retail România, în parteneriat cu OMV Petrom a deschis al patrulea magazin de proximitate MyAuchan, în stația PETROM Răzvad, din județul Dâmbovița.

Târgul de bere Auchan a ajuns la a opta ediție, iar peste 350 de tipuri şi mărci de bere vor fi în centrul atenției în toate hipermarketurile Auchan în perioada 28 iunie – 11 iulie.

De la începutul lunii iulie, toți retailerii vor fi nevoiți să comunice prețurile de vânzare ale produselor alimentare comercializate în magazinele proprii către Consiliul Concurenței, potrivit unei Ordonanțe de Urgență de modificare a Legii Concurenței 21/1996.

Grupul Carrefour și WWF România anunță debutul unui parteneriat strategic pe trei ani, ce are ca scop protejarea a 21.000 ha de păduri, precum și promovarea consumului responsabil și a unui stil de viață sustenabil în rândul clienților, a angajaților și a furnizorilor Carrefour.

REWE România, prin lanțul de magazine Penny Market, lansează Școala de Carte și Meserii, proiect care beneficiază de o serie de schimbări legislative, ajutând la implementarea educației profesionale duale în România.

FMCG

Dorna lansează campania #NaturaUndeNuTeAștepți, o inițiativă prin care își propune să inspire oamenii să se bucure de natură și să aibă grijă de mediul înconjurător, creând un liant între orașul aglomerat și natură, prin ambalajul PlantBottle™, PET-ul 100% reciclabil, cu un conținut de până la 30% plante, dar și printr-o serie de activări neașteptate, chiar în inima orașului.

Studii

România este pe locul 20 din 30 în topul ţărilor în curs de dezvoltare din punct de vedere al investițiilor în retail, conform celei mai noi ediții a studiului A.T. Kearney asupra pieței globale de retail.

Site-urile de ecommerce pierd anual peste 50 de miliarde de dolari din cauza coșurilor de cumpărături virtuale abandonate de utilizatori, potrivit estimărilor ChatX.ai.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 26 – 30 iunie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: