Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 23 – 27 mai 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 23 – 27 mai 2016.

RetailRetail

După cum se cunoaşte, s-a reintrat într-o situaţie de criză, odată cu reîntoarcerea propunerii legislative ce aduce modificări importante Legii 321, lege ce va intra astfel, în curând, în dezbatererile din Parlament.

Credit Foto: shutterstock.com

Carrefour va deschide la finalul anului un hipermarket în Piatra Neamţ, în cadrul celui mai modern centru comercial din nord-estul ţării – Shopping City Piatra Neamţ – proiect ale cărui lucrări au fost demarate de dezvoltatorul New Europe Property Investments (NEPI).

Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, a inaugurat prima sa unitate în format compact, la Târgu Mureș. Cum arată noul magazin Selgros în format compact, deschis la Târgu Mureș.

Polish Enterprise Fund VI (PEF VI), un fond de private equity administrat de Enterprise Investors, a anunţat că intenţionează să evalueze opţiunile strategice disponibile pentru Profi, liderul segmentului de supermarketuri din Romania. Profi a deschis săptămâna trecută noi magazine la Eforie Nord, Timișoara, Suceava și Bocșa, reţeaua sa naţională ajungând astfel să numere 401 de unitățiîn 191 de localități.

FMCG

AB InBev (Anheuser-Busch InBev), cel mai mare producător mondial de bere, va obține aprobarea Comisiei Europene pentru a putea să preia rivalul SABMiller în urma unei tranzacții de peste 100 de miliarde de dolari anunțată în luna noiembrie a anului trecut.

Tuborg recompensează în această vară loialitatea consumatorilor săi printr-o campanie specială, dezvoltată sub conceptul „Tuborg dă tonul”, cu premii valoroase, fiind astfel pentru prima oară când un brand de bere oferă premii de o asemenea amploare.

Servicii

Anul 2014 a marcat pentru compania de transport şi logistică Gebrüder Weiss România lansarea unui nou serviciu de transport mărfuri alimentare, în regim frigorific, de tip FTL, atât domestic, cât și internațional.

Studii

Jumătate dintre suporterii români postează pe social media, în timpul vizionării meciurilor de fotbal televizate, conform unui Studiu MasterCard care a analizat informaţii din social media pentru a identifica cele mai dezbătute momente legate de Liga Campionilor UEFA.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 23 – 27 mai 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: