Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 21 – 25 martie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 21 – 25 martie 2016.

Revista retail-FMCG.ro pune la dispoziţie companiilor din retail, din industria FMCG sau furnizoare de servicii conexe care doresc să sprijine Dance World spaţii publicitare pe site si articole promoţionale

Dance World, trupa de dans modern formată din copii cu vârste cuprinse între 10 şi 18 ani, va fi singura trupă de dans care va reprezenta România la Campionatul Mondial de Arte – World Championships of Performing Arts – din luna iulie, din Statele Unite ale Americii. Copiii din Dance World au nevoie de sponsori pentru deplasare.

Retail

PROFI ROM FOOD are noi planuri de accelerare a dezvoltării reţelei, planuri finanţate atât din resurse proprii, cât şi cu ajutorul unui împrumut în sumă de 177 milioane de lei, de la Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi Raiffeisen Bank. Alte 2 noi magazine pe harta retailerului.

Grocery cart34FMCG

Pentru cine nu ştia, în România, funcţionează de 10 ani unul dintre cele 3 Centre Regionale de Servicii Procter & Gamble (P&G), la nivel global, cu peste 160 de experți români, care vorbesc în total 13 limbi străine și oferă suport pentru 66 filiale P&G, ce acoperă mai mult de 100 de țări.

Credit Foto: shutterstock.com

Lay’s oferă fanilor șansa de a merge la finala UEFA Champions League 2016 din Milano, prun intermediul unei aplicţii, disponibilă atât pe Google Play, cât și în App Store, cu ajutorul căreia participanții pot realiza un videoclip utilizând imnul UEFA Champions League, pe care apoi să îl distribuie pe Instagram sau Twitter, folosind hashtag-ul #GAMEREADY.

Se apropie Campionatul European de Fotbal – Televizoare peste aşteptări

Ursus Breweries, în parteneriat cu Asociația Mame pentru Mame, încheie ediția pilot a campaniei “9 luni cu 0 alcool”, inițiativă lansată anul trecut și dezvoltată ca parte a unuia dintre angajamentele de dezvoltare durabilă ale companiei, acela de a promova un consum reponsabil de alcool.

Activia, cel mai consumat iaurt probiotic din lume, își extinde portofoliul cu un nou sortiment de produs – Activia Cereale Integrale cu Nuci și Ovăz.

Servicii

3M™ ofera gama de solutii completa de produse 3M™ pentru semnalistica de interior si exterior, cladiri, vehicule, pardoseli, pereti, vitrine etc.

Smartree, unul dintre liderii din România pe piața de externalizare a proceselor de HR, lansează Smartree Workforce Index, un instrument care oferă o sinteză a evoluției recrutărilor, a creșterii salariale și a bunăstării angajaților.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,953 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 21 – 25 martie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: