Sinteza săptămânii 10 – 14 septembrie

Intern:

Pâinea toast feliată din gama proprie real,- QUALITY s-a relansat, în patru variante diferite, Clasic, Integral, Graham şi Secară, la ambalaj de 600 de grame.

real,- Hypermarket şi Crucea Roşie Română au lansat, în parteneriat,“Investeşte în şcoală!” – o campanie de colectare şi donare de rechizite şi cărţi către copiii nevoiaşi.

Unilever South Central Europe lansează pe piața din România Radox, un nou brand de produse de îngrijire personală.

În prima jumătate a anului 2012, consumul casnic de bunuri de larg consum a crescut cu 2%.

real,- Hypermarket a pregătit preşcolarilor, elevilor şi studenţilor  produse şi rechizite şcolare pentru toate gusturile şi nivelurile de şcolarizare, pe toate palierele de preţ.

Mega Image va deschis pe14 Septembrie, un  magazin Shop&Go, situat în Strada Drumul Taberei, nr. 18, sector 6, Bucureşti.

Pe 13 septembrie 2012 s-a inaugurat la Săcele primul magazin PROFI din municipiu, rețeaua națională ajungând acum să acopere 79 de localități.

real,- Hypermarket a lansat catalogul de vinuri, ediţia Toamna 2012.

În perioada 22 septembrie – 7 octombrie 2012, PROFI va vizita 5 orașe din România cu o scenă mobilă

Internațional:

Prelungirea perioadei de criză în Grecia a condus în anul 2011 la o creștere semnificativă a vânzărilor mărcilor private pe segmentul băuturilor non-alcoolice, în special a apei îmbuteliate.

Retailerul francez Carrefour va ceda 11 dintre magazinele sale din nord-vestul Franței către Intermarché.

 

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,911 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 10 – 14 septembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: