Sinteza săptămânii 11 – 15 martie

Premium:

De unde poate veni creșterea în retailul modern din România? În ultimii ani, piata de retail din România a înregistrat scăderi masive. Pe termen mediu s-ar putea semnala un trend pozitiv, astfel încât piaţa să revină la valoarea din 2008 până în anul 2015.

Intern:

După ce Consiliul Concurenţei a anunţat că a dat unda verde preluării de catre PROFI Rom Foods a şase magazine de la Alimrom Trading, din Cluj-Napoca, în aceeaşi zi PROFI şi-a deschis cel de al 25-lea magazin din Bucureşti, ridicând numărul unităţilor din reţea la 156.

Mega Image a deschis în această săptămână încă 3 magazine Shop&Go în Bucureşti, urmând ca până la finalul lunii martie să mai deschidă încă un magazin.

“Criza cărnii de cal față în față cu consumatorul român” este un studiu realizat de Rogalski Grigoriu Public Relations legat de recentul scandal al cărnii de cal etichetate drept carne de vită. Aceeaşi companie de PR a emis un alt studiu în legătură cu alt subiect controversat, cel al laptelui contaminat cu aflatoxină.

Heineken, cel mai valoros brand internațional de bere premium din lume și marca iconică a companiei, marchează cea de-a 140-a aniversare printr-o campanie de activări inovatoare pentru consumatori și celebrități.

În perioada 7 – 17 martie, Guinness a pregătit o serie de activări în 85 de puburi partenere din toată țara. Acţiunile Guinness vor avea loc în 25 de oraşe, printre care Braşov, Sibiu, Ploieşti, Constanţa, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara, Oradea, Craiova şi Bucureşti.

Mail Agent, lider în domeniul realizării şi trimiterii de newslettere din România, anunţă lansarea noului său serviciu “Social Agent”, serviciu inovator pe piaţa locală ce permite clienţilor să trimită newsletter-ele simultan şi pe paginile de Facebook asociate companiilor.

Agenţia SEO monitor a lansat SEO monitor App, prima aplicaţie de SEO dedicată managerilor ce oferă într-un format integrat datele privind eficienţa financiară a traficului indirect de pe website-urile companiilor şi contribuie direct la identificarea direcţiilor strategice.

Internaţional:

Retailerul german REWE GROUP a înregistrat o creştere moderată a vânzărilor în 2012.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,840 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 11 – 15 martie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: