Sinteza săptămânii 13 – 17 februarie 2012

Toate cele 107 magazine PROFI s-au închis pentru 24 de ore, transformându-se din magazine de tip discount în magazine de proximitate. Reţeaua urmează să deschidă cel puţin 25 de magazine noi în acest an, menţinându-şi astfel poziţia din topul retailului românesc.

Mega Image a inaugurat în această săptămână două magazine Shop&Go în Bucureşti (1), (2) şi un supermarket Mega Image în Giurgiu. Reţeaua Mega Image a deschis 9 noi supermarketuri de la începutul acestui an, ajungând astfel la un total de 114 supermarketuri: 101 Mega Image şi 13 Shop&Go.

Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) împreună cu ING şi Rabobank acordă un împrumut sindicalizat de până la 210 milioane de euro retailerului belgian Louis Delhaize Group, pentru construirea a 17 hipermarketuri Cora în România. Hypermarket-urile vor fi amplasate in mai multe orase din România, inclusiv în Bucuresti.

Aşa cum ne-a obişnuit, Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea pe data de 20 februarie a unui magazin nou construit, reţeaua sa din România însumând în prezent 136 magazine.

Retailerii Lidl, Carrefour şi real sunt alături de oamenii din zonele afectațe de marile căderi de zăpadă.

Între 17-19 februarie 2012 real,- Hypermarket organizează la real,- Sibiu un târg de produse tradiţionale şi ecologice sub genericul „Savoarea gustului de odinioară”, cu participarea unor mici producători locali de obiecte şi specialităţi culinare specifice zonei Maramureşului.

L’Oréal România anunță numirea în funcție a unui nou Country General Manager, dl. Gilles ANTOINE, care îi va succeda în funcție dlui Richard MATALON.

Farmec Cluj-Napoca a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 110.9 milioane lei (26,2 milioane Euro), înregistrând astfel o creştere a vânzărilor cu 15,6% faţă de 2010 în lei, respectiv 17,5% în Euro. Farmec a lansat aplicatia “Conspiratia unui cadou”.

Kraft Foods România lansează un nou sortiment de biscuiți delicioși pentru micul dejun: belVita Start cu Cereale și Afine Roșii. Singurii biscuiți special creați pentru micul dejun, belVita Start, își completează astfel gama de 4 sortimente deja existente pe piața din România.

Producătorul francez de lactate Danone şi-a anunţat azi rezultatele financiare globale pentru anul 2011. Danone a înregistrat o creştere semnificativă a vânzărilor nete în 2011, adică +13,6%.

Compania elveţiană Nestlé şi-a şi ea publicat rezultatele financiare pe 2011, an în care a realizat o creştere organică de 7,5% faţă de anul precedent şi a avut un profit operaţional de 12,5 miliarde de Franci Elveţieni, cu o marjă de 15%.

Coca-Cola a lansat primele imagini cu spoturile publicitare ce fac parte din campania mondială “Move to the Beat” cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Londra 2012.

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,854 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 13 – 17 februarie 2012

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: