Sinteza saptămânii 14 – 18 decembrie 2015

Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 14 – 18 decembrie 2015:

Retail

food-supermarketSinteza saptămânii 14 – 18 decembrie 2015PROFI a deschis, la Oradea, magazinul cu numărul 367 al reţelei naţionale, probabil ultimul magazin inaugurat de retailer în acest an. 93 de unităţi inaugurate, în total, de PROFI în acest an.

Credit foto: Shutterstock

Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea unui nou magazin, la Suceava, reţeaua sa din România ajungând astfel la 192 de magazine.

Mega Image a deschis noi magazine apropiindu-se de 460 de unităţi cu ambele branduri de retail: Mega Image şi Shop&Go.

Carrefour România pune la dispoziția clienților săi o interfață interactivă de a face cumpărături, cu totul deosebită pentru piața locală, doar în Mega Mall, totul în cadrul Campaniei Star Wars.

PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail anunţă semnarea parteneriatului cu Carrefour România.

Au apărut deja primele semne că Moşul are gânduri mari anul acesta

dm drogerie markt își continuă expansiunea în România, apropiindu-se de magazinul cu numărul 80 al reţelei.

FMCG

Toneli Holding lansează un nou produs din gama Familia Toneli – Toneli Kids, primele ouă din România special create pentru copii, bogate în vitamine și extraproaspete.

Compania FrieslandCampina România va avea, începând cu 1 ianuarie 2016, un nou Director General – Cornel Cărămizaru (40 de ani).

În 2015, Ursus Breweries continuă tradiția și își respectă angajamentul de a investi în comunitatea locală, oferind pentru al șaisprezecelea an la rând, premii pentru 10 studenți din cadrul universităților clujene care au obținut rezultate academice deosebite în anul universitar 2014 – 2015.

În pragul Sărbătorilor de iarnă, Timișoreana, berea românească cu cea mai îndelungată tradiție, îi îndeamnă pe românii din toată lumea să le facă o bucurie celor dragi și să le fie aproape.

URBB aduce în Romania cidrul Somersby, prezent deja în peste 40 de țări din toate colțurile lumii.

În acest scop, producătorul a relansat site-ul www.raureni.ro oferind utilizatorului un alt tip de interacțiune cu brandul și produsele acestuia, într-un mod transparent și autentic.

Studii

Tendinţele recente în privinţa cheltuielilor de consum arată o creştere între 2 şi 4% faţă de anul trecut în termeni reali în cele mai multe economii occidentale, ceea ce reprezintă o veste bună pentru retaileri şi companii în perspectiva apropierii sărbătorilor de iarnă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza saptămânii 14 – 18 decembrie 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: