Sinteza săptămânii 14 – 18 septembrie 2015

retail

PROFI a deschis la Piteşti un magazin pe locul unei foste unități Mega Image. 340 de unităţi, în 162 de localităţi din România pentru PROFI.

Convenience-foodMETRO Cash & Carry Romania relansează cea de-a patra ediţie a evenimentului METRO Expo, unul dintre cele mai mari târguri de comerţ din Europa de sud-est dedicate profesioniştilor, ce se va desfăşura între 30 septembrie şi 3 noiembrie 2015.

Credit foto: Shutterstock

METRO a încheiat cea de-a doua ediție a competiției „METRO – Starurile Comunității” și premiază trei antreprenori cu proiecte de responsabilitate socială în comunități din județul Galați și din București.

Începând din luna septembrie, Antoneta Galeș este directorul de comunicare și dezvoltare organizațională al Selgros România. Antoneta Galeș va stabili strategia de comunicare, va coordona relația companiei cu media și va fi purtătorul de cuvânt al Selgros România.

Pentru a veni în sprijinul clienţilor şi pentru a oferi o experienţă de cumpărături cât mai plăcută şi mai rapidă, Carrefour a lansat noul cont MyCarrefour, disponibil pe orice device electronic.

Pentru al treilea an consecutiv, Lidl și Poliția Română organizează cea mai amplă campanie de educație rutieră la nivel național – „Verde la educație pentru circulație.”

Grupul german de retail REWE Group a anunţat că îşi va retrage din Bulgaria formatul de tip discount, reprezentat pe această piaţă de reţeaua de magazine Penny Merket, unităţi care îşi vor înceta activitatea până la finele lunii viitoare

Analize

A şasea ediţie BrandRo a topului mărcilor româneşti „100 cele mai puternice branduri româneşti”, eveniment organizat de Revista Biz, a prezentat, în premieră, rezultatele studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research.

Cunoscutul instrument de monitorizare online Zelist Monitor a arătat care au fost cei mai vizibili jucători de pe piaţa berii în social media românească, între 1 ianuarie şi 31 august 2015 (INFOGRAPHIC).

Unilever, Procter & Gamble și Biofarm sunt advertiserii cu cea mai mare vizibilitate în publicitate, în luna august, potrivit mediaTRUST.

FMCG

AB InBev vrea să achiziționeze SABMiller pentru 245 de miliarde de dolari. Compania care ar rezulta în urma tranzacţiei ar produce aproximativ o treime din cantitatea de bere consumată pe plan mondial.

Fundaţia Alexandrion organizează, pe 1 octombrie 2015, cea de-a doua ediţie a Galei Premiilor Brâncoveanu, la Palatele Brâncoveneşti de la Mogoşoaia.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,990 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 14 – 18 septembrie 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: