Marţi, 24 noiembrie 2015, va avea loc evenimentul Buyer Point International, organizat de revista BricoRetail.ro, parte din grupul Retail FMCG Media, un eveniment internaţional dedicat pieţei de bricolaj, home&garden, home&deco, materiale de construcţii, mobilă etc
Recomandare retail-FMCG.ro: Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, organizează în zilele de 25 şi 26 noiembrie Customer Experience & Retail Days, un eveniment care își propune să aducă în centrul discuțiilor clientul.
Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 16 – 20 noiembrie 2015:
retail
Proiect de lege: Senatul a aprobat propunerea potrivit căreia supermarket-urile vor trebui să doneze produsele alimentare aflate aproape de data expirării organizaţiilor umanitare sau unor asociaţii de protecţie a animalelor.
Credit foto: Shutterstock
Între 26-29 noiembrie 2015, magazinele METRO din toată țara, precum și portalul de cumpărături METRO Magazin Online desfăşoară campania Black Friday, având reduceri speciale pentru clienții profesioniști din România.
BILLA România a lansat o nouă linie de produse marcă proprie cu numele de BILLA Premium. Sortimentul este dedicat pasionaților de specialități care apreciază calitatea și pun întotdeauna pe primul loc savoarea alimentelor zilnice.
Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea la Suceava a unui magazin nou construit, reţeaua sa din România ajungând astfel la 191 de magazine.
Decoratiuni, ornamente si articole de Craciun
Carrefour a deschis primul său supermarket MARKET din Comarnic, ridicând numărul total de magazine în acest format la 104.
Carrefour România a închiriat o suprafaţă de 81.000 mp în P3 Bucharest, cel mai mare centru logistic din România, situat la kilometrul 13 de pe autostrada A1, lăngă Bucureşti.
În perioada 19 noiembrie – 3 ianuarie 2016, clienții Carrefour se vor bucura de personajele lor Star Wars preferate și au ocazia să colecționeze cele 72 de cartonașe Cosmic Shells pentru a-și completa albumul Star Wars.
PROFI a deschis săptămâna trecută un magazin Loco şi alte trei în format standard, reţeaua PROFI numărând în acest moment 361 de unităţi în 172 localităţi din toate judeţele şi municipiul Bucureşti.
Sistemul de management al siguranţei alimentelor implementat în METRO Cash & Carry România a fost auditat şi certificat, pentru a treia oară consecutiv, de către Organismul de Certificare SGS Romania, îndeplinind cerinţele standardului internaţional ISO 22000:2005.
FMCG
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a redeschis porțile magazinului de brand situat pe strada Napoca nr. 25, din localitatea Cluj-Napoca și își așteaptă clienții într-un cadru nou, complet reamenajat și modernizat.
Studii
Lista de cumpărături întocmită de către români cu ocazia evenimentului Black Friday 2015 va conţine, în medie, două-trei produse, cele mai multe din categoria televizoarelor, electrocasnicelor mici şi telefoanelor mobile, arată un studiu de piaţă, publicat azi de Millward Brown România.
Tot legat de evenimentul de shopping, un studiu NETOPIA mobilPay arată că Bugetul online alocat de români pentru ediţia Black Friday de anul acesta va atinge o medie de 460 lei, cu peste o treime mai mare față de cel de anul trecut, care s-a ridicat la circa 340 lei.
Peste jumătate dintre români consumă lapte o dată sau de mai multe ori pe zi, conform unui studiu realizat de către Olympus România, în luna octombrie a acestui an.
Evenimente
Concluzii dupa evenimentul Zilele Biz, un eveniment dedicat unor domenii cheie în activitatea de zi cu zi: Antreprenoriat, Inovaţie, Management, CSR şi Media & Marketing.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.