Sinteza săptămânii 21 – 25 aprilie

Gilles Roudy, Director General al METRO C&C România, într-un interviu exclusiv pentru revista retail-FMCG.ro: “Suntem deschiși la parteneriate cu producătorii locali și îi încurajăm să devină partenerii noștri.” Varianta de interviu în limba engleză.

HeaderFB1Retail

Cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar autohton în articolul săptămânal, în limba engleză, The latest news from romanian food retail.

Conform siteului de monitorizare Social Media www.socialbakers.com, retailerul german de tip discount Lidl este noul campion absolut al retailului european, din punct de vedere al prezenţei pe Facebook.

PROFI a încheiat procesul de rebranding al reţelei de 5 magazine PITA din Botoşani, achiziţionată în luna noiembrie a anului trecut.

Curtea de Apel a dat câştig de cauză Carrefour România, în apelul dintre retailer şi GSL Logistic SRL, respingând ca neîntemeiată cererea de deschidere a procedurii insolvenţei împotriva operatorului de hipermarketuri.

Carrefour România anunță deschiderea unui nou magazin de proximitate în franciză, în orașul Satu Mare: Express Buongiorno. În acest moment, rețeaua numără 65 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 10 unități în orașul Brașov, o unitate în Galați, trei unități în Giurgiu, o unitate în Satu Mare și 50 în București și Ilfov.

Vânzările magazinelor cora din Săptămâna Mare a acestui an au crescut cu 60% faţă de media săptămânală din 2014, iar faţă de Săptămâna Mare a anului trecut, au crescut cu 25% în condiţiile deschiderii a două noi magazine în a doua jumătate a anului 2013.

Mega Image şi Ambasada Regatului Belgian în România organizează în perioada 22-30 aprilie „Săptămâna Belgiană”, un eveniment dedicat promovării produselor tradiționale din Belgia.

FMCG

România a ocupat anul trecut locul 12 în topul celor mai mari producători mondiali de vin şi rămâne în top zece consumatori de vin la nivel mondial, din punct de vedere al consumului fiscalizat, care se ridică la 24 de litri pe cap de locuitor.

PepsiCo anunță numirea lui Levent Yuksel, în prezent Vice Preşedinte GM East & West Balkans, în funcția de Vice Preşedinte GM pentru Greater Balkans și SEE Franchise.

LoveVille este o competiție mai puţin obişnuită pentru titlul de cel mai iubăreț oraș din Italia, care reinventează printr-o metodă neconvențională modul de a genera awareness și creșterea vânzărilor, pentru un produs fără prea multă expunere în magazine: Durex. Ce impact ar avea o astfel de campanie pe piața românească?

Studii

Cea mai mare pondere a campanilor publicitare online se inregistreaza in randul serviciilor financiare, a comertului si a industriei auto, conform concluziilor unui raport recent al companiei de cercetare online Gemius

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *